• lycka 4

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tyckte mig se på sen första men inte på den andra

• lycka 4

Håller tummarna för dig fru höst =)

• lycka 4

Jag blir förundrad över alla som pillar på tappen i tid å otid ?? Man ska inte hålla på att pilla förmycket ,

• lycka 4
    Stella 78 skrev 2011-10-26 07:47:15 följande:
    Men att känna på tappen är inget värre än att ha sex. Tror ju inte folk kommer direkt från trädgårdslandet utan att tvätta händerna och börjar pilla... däremot så ska man ju inte hålla på att försöka pilla in i hålet osv. Har t om blivit uppmanad av gynekolog att känna efter snabbt vid dusch för att lära känna kroppen under cykeln.
    Jo det har du rätt i men ibland känner jag i vissa trådar att det är lite tapp hysteri =)

vissa sitter ju å försöker på egen hand känna hur mycke dom är öppna/stängda osv ..

Det va inte meningen att tillrättavisa någon
  • lycka 4
    Bellatrixx skrev 2011-10-27 10:02:53 följande:

Hej,

jag har bara en liten fråga, om man fick en :)-gubbe på ÄL testet den 16/10,
    när ska man egentligen då kolla grav? Den 31/10 eller den 2/11?

Hoppas det är någon som kan svara, har en lutelfas på 14 dagar.
    Drömmer

det beror ju lite på ! Jag fick possetivt på äl stickan den 13 /10 och jag plussade i måndags =)
  • lycka 4

jag tycker jag ser ett streck på cbt juh =)

• lycka 4

ser också ett streck å jag tycker inte det ser ut som ett spök streck

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester