Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Har ett till.... Men har inte tagit med morgonurin... Testoman som man är.... Tycker mig se ett brett svagt streck men....
Okej behöver akut-hjälp! tog ett test innan som inte visade något, sen nu en timme senare visar sig detta?! Vad i hela friden?!
Slemtorsk och lufsan: Okej, vad synd :/ Men jaja, då vet man det :P Tack!
Nu var det ett tag sedan jag testade.. Här kommer morgonens test, lite fixat :)
Vad ser ni? Vad tror ni?? :)
Hej alla! Köpte mig ett CB imorse och testade. Någon som ser något? :P Trixade lite med det. Blir tokig..Ömma bröst och svullen som bara den. Vad tror ni? :)
Kan lägga upp den vanliga bilden också.. Tycker mig se ett tunt svagt streck. Eller är det bara jag som tittat på för många test? :P
Någon som ser något på detta?? :O
Någon som kanske vill trixa och/eller hjälpa mig att tyda detta? :) Skulle enligt appen på mobilen haft min mens i söndags men den har inte kommit :/
Hej alla snälla! Är det någon som vill vara snäll och titta på mitt test från i morse? Är på BIM -4 men kunde inte låta bli att ta ett test i alla fall.. Tycker mig se något när jag vinklar skärmen lite men jag vet inte. Kanske bara är jag som har blivit "test-blind" haha.