• suss85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag fick oxå någe konstigt ljust streck med en rosa rand i.. vart så förbannad tidigare idag för att dom inte bara är som dom ska så hel bundet testade stickor åkte ner i toan... till och med dom plusade stickorna från förra gången som slutade med missfall... Nu har jag inget att jämför med och avvaktar till Bim som är på söndag... kommer inte mensen då så får jag väl ta den sista värdelösa stickan och testa.. men magen molar som sjutton.. kan vara mensen som förbereder sig..

• suss85

och idiotstickor får man spola ner det är okey Flört  humöret tryter ibland och jag blir nervsjuk! haha

• suss85

Vi har eget avlopp! Förvånad men dom är ju mindre än bajskorvar så det borde inte vara några problem ;)om don inte tjorvar ihopp sig och stoppar upp. Får hoppas att det inte blir några men efter mitt vansinnesutrbrott! hahah

• suss85

Gills test som det uppkommer streck när det har torkat? Eller är det färgrester? Aktiveras inte den färgen på ämnet man har när man är gravid?

• suss85
    Alleballe skrev 2014-10-07 07:39:17 följande:

Kanske fel tråd att skriva i men har någon erfarenhet av graviditetskollens grav.test? Bra/dåligt?

Det undrar jag oxå. Testat 3 st... ett vart det 2 streck på efter tidens utgång
  • suss85
    suss85 skrev 2014-10-08 20:45:10 följande:

Ser ni nått?

Får inte in bild från mobilen ????
  • suss85
    Swerro skrev 2014-10-11 07:08:20 följande:

Tjejer titta!!!! Mina supersvaga test visade sig va ett litet pyre!!! <3 och 2-3 veckor dessutom!

Ohaaa nu gör du mig hoppfull! Har dock trixat med det :/

Fick detta på dagens test bim-2
  • suss85

jag var tvungen o ta ett till... syns tydligt i verkligheten hihi . vågar inte tro riktig ännu men hoppas kan man ju!
  • suss85
    ticcer skrev 2014-10-11 11:18:59 följande:

Är det ett + ?

test från testlagret dock ej från de som de var fel på :)

Ska ta nytt imorgon bitti:)

ser ut som så ????
  • suss85
    suss85 skrev 2014-10-11 11:30:49 följande:

ser ut som så ????

Inte sånna--->??? Utan !!! Va meningen;)
  • suss85

Nuu funka det. .. kan man köpa cb digital tror ni? Bim imorn... men är det inte lite svagt för att vara så nära inpå?
  • suss85
    Liten till skrev 2014-10-12 09:36:28 följande:

Nej det är inte svagt! Grattis! Det är bara på äl test som strecken behöver vara lika starka, inte gravtest. Grattis igen

oh så spännande. Tack för att du tog dig tid!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester