• memadde

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tog ett till test för en stund sen, det översta är från morse, den under är från en stund sen... Skillnad??

• memadde
    Gummsan skrev 2011-09-28 17:14:40 följande:
    Grattis memadde! Kul att följa dig följde dig till ditt plus sist med

det minns jag =) hur går det för dig? =)

Ser du strecket på testet? eller testen? =)  
  • memadde
    MissFörstånd skrev 2011-09-28 20:57:01 följande:
    Avokado - jag ser ett streck

Memadde - tycker mig se ett svaaaagt streck.

va bra, så att jag inte ser i syne Glad
  • memadde

Va tror ni? understa från idag, dom andra igår, BIM-1 idag, är det nåt starkare idag eller nej?

• memadde
    Mee90 skrev 2011-09-29 09:30:39 följande:
    Vågar mig på ett GRATTIS Memadde =) Jag ser stegringen och tror absolut det kommer gå bra! =) Lycka till!

åhhh=) =) =)
  • memadde
    Drömmer oj oj, blir så glad när alla ser det idag Glad
  • memadde
    Solig jag vill tyvärr inte ta åt mig några grattis riktigt än Tyst

Vill ha ett lite starkare pluss innan Skrattande 
  • memadde

kan testet missvisa om man har den i urinen för lääänge??

dum som jag var så tog jag ett nytt nu Gråter

Och jag råkade ha i den alldeles för länge, glömde bort....

Nu visar den knappt nåt alls Obestämd     

• memadde
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-29 16:30:22 följande:
    jag tror att det kan det.... det står på en del tester att man absolut inte ska ha den i för länge...men det är nog lite olika..Vad är det för märke?

Tips är att om det är nåt av de stora märkena som Preg, CB, eller RFSU skriv direkt till dem och fråga, CB har visst bara nån kajko telefontjänst men det kan vara värt iaf att kontakta dem med sånna frågor för jag har blivit mer än väl bemött när jag hört av mig med frågor av det slaget... RFSU skickade ju för fasen två gratis test trots att jag eg inte klagade på nåt utan bara frågade om säkerheten i ett synligt (men svagt ) plus...
    dom är köpta på tradera... så det är såna vanliga (fast väldigt små) stickor.

Står MAX 3 sek. jag hade väl den i 4-5 sek....  
  • memadde
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-29 16:34:37 följande:
    då tror jag inte det spelar så stor roll....hade varit skillnad om det stått 5 sek men man haft den i i någon minut...

3 sekunder tycker jag faktiskt låter lite, jag har haft stickor som varit allt från 5 sek och upp emot 20 sekunder.

ja, det tyckte jag med lät lite, men dom är oehört små alltså..

dom vanliga på testlagret ,dom tjocka, tänk dig den i 3!! delar... Tyst 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester