• JennyOhlsson

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

längtar tills jag får lägga upp ett + =)
    grattis till alla er andra som plussat =)

• JennyOhlsson
    Blygaste skrev 2011-10-18 11:21:49 följande:
    Nu var det ett tag sedan jag testade.. Här kommer morgonens test, lite fixat :)
    Vad ser ni? Vad tror ni?? :)

jag ser tyvärr inget
  • JennyOhlsson
    sweasmamma skrev 2011-10-18 11:42:30 följande:
    tack tack . åååhhhhh jag läängtar tills jag slutar jobbet så jag kan köra iväg och köpa!! Är nervös och såå rädd att det inte tagit sig men har ju lite ömma bröst,kan dock vara mensen och somnat mitt på dagen 3 dagar men kan bero på min förkylning. tog ett test igår med eftermiddagsurin men tyckte mig se ett svaaaagt streck,kan vara skugga så jag hoppas hoppas !!!!!!
    håller tummarna
  • JennyOhlsson

Åååå kan inte dagarna gå lite fortare så man kan få testa sig någon gång.... :-/

börjar få mensvärk liknande smärtor kring livmodersområdet...

hmm skumt :-O

• JennyOhlsson
    RobzMarley skrev 2011-10-18 12:03:24 följande:
    någon som skulle viljas mixtra lite med mitt test?? Min dator är helt kass här, och det gic inte så bra på luren, ville göra den "negativ" så att säga..

vilklar och har mig o tycker mig skåda ngt. men de senaste fyra måaderna har jag ju gjort det. men men haha

mmm nja kanske kanske ser en skugga men vågar inte säga grattis tyvärr
  • JennyOhlsson
    sweasmamma skrev 2011-10-18 12:20:17 följande:
    aha okej !!! jag trodde jag skulle ha den 26 men km på att de senaste månaderna har jag haft 23-25 dagars cykel så jag har väl bim tor eller lör
    okej

jag har packat ner grav.test i resväskan...

kanske blir det bästa utlandsresan någonsin, plussar när man är i väg :-P
  • JennyOhlsson
    sweasmamma skrev 2011-10-18 12:23:16 följande:
    oohhhh vart ska du och när
    vi åker till turkiet på söndag, är borta en vecka :)
  • JennyOhlsson
    sweasmamma skrev 2011-10-18 12:29:47 följande:
    ååhhh härligt!!!hoppas då !!! jag ska försöka lägga ut mitt test från igår em,tror det är neg 
    ja jag längtar som f*n tills nästa vecka....
    har inte så bra tålamod precis.. hahah

ååå spännande hoppas det är ett + för dig :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester