slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-17 16:27:46 följande:
jo men det syns ju tydligare i verkligheten också... och sen bleknar det väldigt fort, särskilt om det är svagt redan från början.
Jag får nog hålla ut några dagar till eftersom jag just nu testar med "dyra" tester... jag vidhåller dock att mitt första var svagt svagt positivt.... men övriga har ju inte riktigt följt den trenden,.. å andra sidan har det inte varit lika känsliga tester heller.....
MEEEN jag önskar så att jag kunde dela detta med min sambo.. men jag vill inte invagga honom i något, det här betyder nog mer för honom än för mig- jag har ju liksom redan ett barn så även om jag väldigt gärna vill så ... men för honom.. det är hans sista chans liksom (vi är ju inte 20 direkt)
Men jag får väl vänta och förhoppningsvis visa upp ett klart och tydligt positivt digitalt i mitten av nästa vecka... håller tummarna för det iaf.
Håller verkligen tummarna för er, jag förstår att du inte vill säga något innan du vet säkert, det vill faktiskt inte jag heller även om detta är vårt första försök!
Vi får hålla tummarna åt varandra och hoppas på fina plus i veckan :)