• Sweetmanda

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har tagit ett nytt test, och jag tror de också visar ett svagt pluss! Men tycker de är så svårt att se "blått på blått" . Blåbakrund och så är strecken blåa också, de gör mig osäker men jag tror iaf att de visar ett svagt pluss :)

Ska testa mig nästa vecka och se om de är starkare då ;)
    Jag hoppas iaf att de är så!  
  • Sweetmanda
    Nej, jag är säkert! Det ser precis ut som de första testet. ett svagt plus. 
    Är helt överlycklig! Förstår att de är supertidigt i graviditeten men ska som sagt testa mig om en vecka igen och se om de visar samma eller är starkare denna gång! :D  
  • Sweetmanda
    Soffiie skrev 2011-09-26 19:32:40 följande:

hej alla nu har jag gjort ett till test med ett annat märke.. jag börjar sakta men säkert ta in att jag nog är gravid,,, eller vad säger ni??
    tycker också jag ser ett svagt streck! Grattis :D 
  • Sweetmanda
    MissFörstånd skrev 2011-09-26 21:52:07 följande:
    Kvällens test var inte lika oklart som gårdagens
    Grattis!! Vad roligt :D Har plusat jag med idag! 

• Sweetmanda
    JennyOhlsson skrev 2011-09-27 14:53:32 följande:
    Vad tror ni om detta??!!

Jag ser ett svagt streck! :) 
  • Sweetmanda
    Ekloffen skrev 2011-09-28 18:48:51 följande:

preg, ÄL+9. vad tror ni?
    Tycker mig se ett vääldigt svagt streck! :)
  • Sweetmanda
    Skrutt 83 skrev 2011-09-28 20:38:04 följande:
    Hej tjejer!

Grattis till alla nya plus! Besöket hos gyn gick bra, fick ta blodprov och göra vul och då dök självklart mensen upp! :) känns jätteskönt, blev inte besviken eftersom jag visste att jag inte var gravid, bara skönt att mesen kom så att kroppen förhoppningsvis är i fas igen och att de blir fin stegring på Äl-testet om ca 2 veckor! Hoppas på att kunna visa upp ett fint äkta plus här om några veckor!
    Jag hoppas verkligen att de går bra för dig! Och jag håller tummarna :D 
    Tänk positivt! {#emotions_dlg.flower}

Kram
  • Sweetmanda
    Envira skrev 2011-10-14 19:03:58 följande:
    är det tomt eller?

Ser tyvärr inget :( ser du något i verkligheten? 
  • Sweetmanda
    Sisko skrev 2011-10-26 17:54:46 följande:
    Hoppar in och pikar lite... Bad sambon köpa hem cb digital, jag var visst gravid... *härligt härligt* ... :D Lycka till ni andra! :D
    Grattis! :D 
  • Sweetmanda
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 14:50:05 följande:
    Sitter här med gråten i halsen och tårar i ögonen...

Tror ett missfall är på G.

Brunt-blodblandad slem på pappret efter toabesöket.

Visste det var något som inte stämde med alla testerna!!!!
    Jag hade en blödning i vecka 9, och den var inte spec liten heller! Jag trodde allt var kört, men när jag gjorde vul så såg allt jätte bra och fint ut! Nu är jag i vecka 15 och har gjort ytterligare 2 vul och allting ser fortf super bra ut. 

Ge inte upp hoppet än
  • Sweetmanda
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 15:26:29 följande:
    gör som jag, åk in på akuten o säg att du e med barn och jätteont...
    Ja alltså jag ringde inte ens någonstans först, jag åkte direkt till akuten och sa att jag är gravid och blöder! 
    De skickade mig direkt upp på gyn.
    och jag hade också jätte ont i magen men tror mest de är för att man är så jävla rädd.
    Jag var på stan och kände mig yr o konstig, sen kändes de blött i trosan men jag trodde de var flytningar så sen när jag kom hem och de var blod i trosan fick jag panik.
    Jag började stört gråta och sprang ut till min pappa (var hemma hos mina föräldrar) och vi for direkt till akuten.

Så tycker verkligen du ska göra de, för att få ett svar och lugna din oro om de inte skulle vara något 
  • Sweetmanda
    Trollbarnet skrev 2012-04-02 02:32:30 följande:
    Vad tror ni?

Exakt så där såg mitt test ut i början, du kan kolla sidan 73 ;) 
    och idag är jag i vecka 32! Så tror ganska säkert att de är positivt  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester