• bebisgalen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sweetii skrev 2011-10-11 09:40:16 följande:
    BIM? har alltid undrat va de betyder.. Nej men jag syftade på de som är längst ut på testet, de rosa? eller de kanske ska bli så?
    Är det färgn i själva skarven du menar?
    Isf så är det inte plus. dom ska sitta ganska nära varanda. Det som ligger i skarven är färgrester.
  • bebisgalen
    malina 87 skrev 2011-10-13 09:31:13 följande:

hej tjejer vet att jag inte har ett grav test´men vill ni kika på äl test och säga vad ni tror... har aldrrig fått ett utslag på äl tester innan, när tror ni äl kommer ske....hoppas mitt inlägg i eran tråd är okej.

det översta test togs igår em och det undre för ca 1 timme sen.
    Det undre ser ju ut som det blir "blekare" igen. Undra på om du inte skulle haft din fulla stegring typ igår morse.
  • bebisgalen
    kotte1 skrev 2011-10-15 20:02:28 följande:
    om jag får hoppa in här.. tog ett cb igår... vet inte hur det ska tolkas..
    nån som har lust att hjälpa mig..

När kom strecket upp? Visst det är smalt men mina spökisar har varit ännu smalare så hmmm, lite kluven där.

• bebisgalen
    kotte1 skrev 2011-10-15 20:48:01 följande:
    ok.. ja vi får väl se hur det ligger till..
    med en av mina söner fick jag bara såna här streck på cb...
    och gravid var jag ju,men jag väntar ett par dagar o ser..
    tack för ditt svar 
    ja, jag litar inte helt 100 på dom smala resultaten. Men det ser ju lovande ut. :)
    Digitalt?
  • bebisgalen
    pernillamcd skrev 2011-10-17 17:53:32 följande:

Är det testlagrets?
    Ok, ett (eller två) test till att analysera!

• bebisgalen

Är det testlagrets så vågar jag på mig ett grattis, ser precis ut som mina första svaga och jag har ALDRIG fått ett spökstreck på mina 2348 tester jag tagit med dom.

• bebisgalen
    pernillamcd skrev 2011-10-17 21:44:36 följande:
    Ja det är testlagrets!

Cb digital litar inte jag på (vill inte det iaf). Det gav mig ett icke gravid på samma urin som de två från testlagret. Har googlat och kollat runt och de verkar vara mindre känsliga. HOPPAS!!
    När jag testa så svagt som dig så testa jag med vanliga clarblue dagen efter och då var det ingen tvekan.
  • bebisgalen
    finskaflikkan skrev 2011-10-27 18:58:10 följande:

Haha testgalen som man e
    Så provade jag med ett RFSU vanliga test..
    Inte den ta tidigt testet alltså!
    Och jag hade hållt mig i typ 3kvart och de kanske kom typ 3cl kiss.. Tungan ute (sorry för infon) Oskyldig

Vad tycker ni om bilden? 4+4 idag... tillräckligt starkt?

Grattis :) Vad glad jag blir för din/er skull! All lycka till er!
  • bebisgalen
    Niicesara skrev 2012-02-08 08:10:12 följande:
    Ringde en barnmorska nu... Ta ett nytt test om 1-2 veckor för det kan vara för tidigt än.
    Sa att alla mina tester varit svagt positiva plus att cb digital visade gravid 1-2. Frågade om dom visade fel och de trodde hon inte men jag skulle ändå vänta minst en vecka till innan jag testar.
    Hej, RFSU är skit enligt mig. Jag tog ett clearblue på bim-4 och och den visa klart positivt och rfsu visa inte starkare än ett skugga.
    På bim dagen så tog jag e digitalt och då behövde jag inte tveka.
    Tycker inte du ska tveka du heller :)
  • bebisgalen
    Krambjörn skrev 2012-03-29 07:06:40 följande:
    Har själv fått flera spökstreck med clearblue, men hoppas för plus för dig

Det ser brett ut så jag tror det är positivt. Jag har fått spökisar på CB men då har det varit super svagt och trådsmalt streck.

Vänta någon dag till och testa igen. Jag rekomenderar inte rfsu för dom har jag fårr massa spökisar som verkligen ser "äkta" ut. 
  • bebisgalen
    Niicesara skrev 2012-10-12 17:28:20 följande:
    Hoppas att vår bebis också kommer runt BF. ;) Och att h*n inte väger alltför mycket över 4 kg. :)

Min dotter låg 12% över kurvan och vägde 3690 och med sonen sa dom att d blir en liten bebis på 3500 g. -5% Han kom ut 4530 g och var 56 lång så man ska ta dessa mätningar med en nypa salt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester