Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Juliette F: Jobbig sits. Vet hur det är när man blöder och hoppas samtidigt. Hoppas på att du snart får fina starka pluss!
Juliette F: Jobbig sits. Vet hur det är när man blöder och hoppas samtidigt. Hoppas på att du snart får fina starka pluss!
Att testet bleknar ska du absolut strunta i! Bruna spottings kan mycket väl vara nidationsblödning och alltså något bra. Jag skulle också testat varje dag. Håller tummarna för dig!
Lillapluppen: Tycker tyvärr det ser mer ut som att det fastnat lite blått innan själva uppsugningsytan än att det är där det ska vara... Hoppas att jag har fel, för om det sitter rätt så är det ju väldigt lovande...
DVS ditt streck sitter i kanten på en vit yta som sedan har lite blått även på andra sidan om sig, men själva strecket är vitt...
Hon har väl redan pluppar över strecket....
Försöker mig på att visa vad jag menar:
Aha! Det är ju ett gott tecken om strecket faktiskt är blått hela vägen och inte bara i kanten. Håller tummarna för ett plus i morgon!