• finskaflikkan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

memadde skrev 2011-09-23 09:33:48 följande:
    Grattis alla som plussatBaby

Jag har en fråga som kanske nån kan svara på?

Jag har BIM 30e. Hur många dagar efter ÄL KAN man plussa?      
    Om du använder RFSU:s tidiga test kan du testa 6-15dgr efter ÄL har jag för mig.
  • finskaflikkan
    Galino skrev 2011-09-23 09:39:56 följande:
    Peptia: Grattis till fint streck!

Jag har själv plussat, tror jag - har fått mycket positiv respons i en annan tråd, men jag slänger in bilden här också så får ni säga vad ni tycker :)

Tydligt plus! GRATTIS!
  • finskaflikkan
    Pälsboll skrev 2011-09-23 12:33:58 följande:
    Jag antar att jag redan vet svaret, men behöver ändå höra det från nån annan.

Så, tala om för mej vad ni ser

Att du e gravid! Grattis! 
  • finskaflikkan
    Mymemlan skrev 2011-09-24 08:41:34 följande:
    Den här fick jag bim - 5 tror jag (tror jag visat för er). Och har testat sen 2 ggr sen dess och fått neg. Mensen ska komma imorrn på morgonen, men tappen har inte alls öppnat sig än, och jag har inte någon sådär trevlig gasig magen som jag brukar ha samt magen är... trög. Förlåt för information! :P Ska köpa ett test om mensen inte kommer till på måndag. Men är det stor chans att man kan få minsta lilla antydan till streck och inte alls vara gravid, eller då vara det trots senare nagativa test? Man blir ju snurrig.

Syns ju ett svagt streck där! 
  • finskaflikkan
    Kaosmamma skrev 2011-09-24 09:30:44 följande:
    Mymemlan. Wondfo, hua nej! Testat de också!! Babytime har jag hört lite negativt om också. Vet du vilka test jg älskar, billigatester.se och deras stavar. Klockrena. Plussade tidigt med dem men inga andra test gav utslag och jag har aldrig fått missvisande streck på dem. Kan verkligen rekomendera!
    Håller med! Billiga tester.se är bäst! Och RFSU testa tidigt!  
    Eller CB digital som visar gravid eller inte gravid samt vecka.  
  • finskaflikkan
    Kaosmamma skrev 2011-09-24 09:38:03 följande:
    Finska: hur mår du :) landat att det är ett frö där inne? :)
    Nej inte direkt... Väntar på spänning med att få en tid för VUL om ett par veckor... Kanske då börjar man våga hoppas och tro...  
    Hur känns/går de sj?
    Vilken v. e du i nu? 
  • finskaflikkan
    Soffiie skrev 2011-09-24 09:50:38 följande:
    jag har testat som en idiot nu i flera dagar men fått svaga på såna 10stickor och köpte såna rfsu testa tidigt och fick mega svagt med det. i dagfick jag negativt på en annan sticka tror ni det är för tidigt ? jag hade ägg lossnIng i torsdags .fredags förra veckan
    Jag testa med såna där high sensitive som visa minus nga dgr innan BIM... Samma dag som jag vänta min mens fick jag plus på vanliga stickor... 
    Kanske e låghormonare eller så e stickor bs...

Vad hade du för tester? 
  • finskaflikkan
    Soffiie skrev 2011-09-24 10:07:28 följande:

finska

jag testade med testlagrets vanliga och fick ett mega svagt positivt i torsdags testa då med såna higsensitive från  babytime, och fick bara svaga som är spökstreck eller ja såna som blir  där det ska bli rosa om man är gravid.. sen testa ja med rfsu igår och fick nästan direkt ett extra streck och det fanns kvar  länge för att sen blekna bort efter någon timme,, testade me testlgrets imorse och det var total blankt.. vad sjutton ska man tro alltså.. lägger in en bil på mitt testlagrets ja fick i torsdags lite om gjord för lättare se då.. ser ni något eller är ja ute cyklar...
    Föresten såg jag finska att vi har barn födda samma åår och samma dag 16 ocktober =) men jag har en flicka och du en pojke såg jag

Ååh va kul att vi fått samtidigt!  
    Snart blir dom 3!!!

Japp ser något svagt där!

• finskaflikkan
    Soffiie skrev 2011-09-24 10:16:20 följande:

ja  tänk 3 år .. det går fort...  är din son också inne i sån mysig 3 års trots period? hehe

åh undra om det bara är för tidigt hoppas på det.. jag har blivit helt galen här hemma med mina tester vet inte hur många test jag förbrukat haha,,  
     Jag brukade alltid köpa rfsu testa tidigt på coop här i närheten men så fanns det inte längre nu sålde dem cb. hm så fick åka till maxi där hade dem bara  såna rfsu vanliga röda paketet.. då fick jag köpa på pressbyrån kosta 80 kr för ett sånt test helt sjukt fick ju 20 test från nätet för 88 kr ,,

Han har precis blivit diagnostiserad med atypisk autism... så de e lite mer än trots här hemma  

Kan helt klart va för tidigt! När har du bim?

Tack för grattis! Solig 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester