Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag har en fråga som kanske nån kan svara på?
Jag har BIM 30e. Hur många dagar efter ÄL KAN man plussa?
Jag har själv plussat, tror jag - har fått mycket positiv respons i en annan tråd, men jag slänger in bilden här också så får ni säga vad ni tycker :)
finska
jag testade med testlagrets vanliga och fick ett mega svagt positivt i torsdags testa då med såna higsensitive från babytime, och fick bara svaga som är spökstreck eller ja såna som blir där det ska bli rosa om man är gravid.. sen testa ja med rfsu igår och fick nästan direkt ett extra streck och det fanns kvar länge för att sen blekna bort efter någon timme,, testade me testlgrets imorse och det var total blankt.. vad sjutton ska man tro alltså.. lägger in en bil på mitt testlagrets ja fick i torsdags lite om gjord för lättare se då.. ser ni något eller är ja ute cyklar...
Föresten såg jag finska att vi har barn födda samma åår och samma dag 16 ocktober =) men jag har en flicka och du en pojke såg jag
ja tänk 3 år .. det går fort... är din son också inne i sån mysig 3 års trots period? hehe
åh undra om det bara är för tidigt hoppas på det.. jag har blivit helt galen här hemma med mina tester vet inte hur många test jag förbrukat haha,,
Jag brukade alltid köpa rfsu testa tidigt på coop här i närheten men så fanns det inte längre nu sålde dem cb. hm så fick åka till maxi där hade dem bara såna rfsu vanliga röda paketet.. då fick jag köpa på pressbyrån kosta 80 kr för ett sånt test helt sjukt fick ju 20 test från nätet för 88 kr ,,