Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Cb är väl tyvärr ganska kända för att lätt ge falska plus : (
Någon som vart med om detta? Det i mitten va i morse och det senare på eftermiddan.. Jag misstänker ma hade en blödning förra lördagen men kände aldrig nått och det kom bara en gång.. Men ska enligt senaste sex vara i vecka 7 och testerna är ju inte fullstarka
Fast man ser ju ändå färgskillnaden.. Det va inte starkare än vad det ser ut ..
Jag har gjort hormon behandling.. Hade äl 21 december så bim va ju ett tag sen! Jämför när jag va gravid med dottern då jag fick super starka på en.gov vid bim.. Och de gick absolut inte tillbaka i styrka! Känns ju väldigt märkligt...
Du ser ju mina test här över.. De är tagna den här veckan allihop.. Och jag är vecka 8.. Ett plus ska alltid vara ett plus
Åh vilket bra inlägg... När jag plussa med dottern fick jag starkt på bim.. Denna gång har jag fått svagt bara.. Men i måndags fick vi ändå se en.bebis och hjärta som picka i vecka 8+..
Majja 77 skulle ju såklart citerat ditt.inlägg
har ni sökt hjälp om ni försökt så länge?.. Man får ju hjälp efter ett år..
Jag testade supertidigt och jättestarkt med min dotter.. Nu när jag vart gravid då vart det inte aldrig så starkt.. Så vart superorolig.. Men tydligen ska ett plus vara ett plus oavsett.. Ta ett digitalt och sen inga mer stickor Jag är i vecka 10 nu så ville ge lite hopp..
Det ser ju ut att stegra fint ..
Hej tjejer!
Nu är de så att jag plussade igår på ett one step test tydligt färgat streck men inte lika starkt som kontrollstrecket. Jag håller på med en utredning och har denna månad och ätit primolut-nor för att reglera mensen och för 3 dagar sedan började jag äta pergotime....
Jag borde alltså inte vara gravid utan mitt i min menscykel.. men jag har plussat. Kan dessa hormoner jag ätit ge falska positiva graviditetstest?
jag vågar inte tro jag är gravid :/ Jag testade med gravtest i förrigår.. då fick jag ett vad jag trodd var ett "spökstreck" men igår var det tydligt och rosa färgat.