Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lovar att detta är sista. Mycket trixat
Lovar att detta är sista. Mycket trixat
När jag tittar på mitt test jag la upp här förut så ser jag nu när det är torkat ett tydligt streck men bara färg ut med båda kanterna av strecket. Alltså helt vitt inuti... Då är det inget va?
Snälla hjälp mig tolka mina äl test igen
Testade första perioden o trodde jag fick stegring vid dag 13, sen började jag bli lite tveksam o började testa igen dag 20, och fick stegring igen dag 21. Det måste väl vara så att jag aldrig fick äl dag 13-14 utan istället nu dag 21?
Detta är ok stegring va?
Lite närmare:
Hoppas jag inte har sett i syne
Imorgon får vi se om det har blivit nå starkare. Annars blir det nästa kur och hoppas på det bästa.
Hej allihop!
Vill ni vara så snälla och hjälpa mig?
Ser jag i syne eller är det nåt där?
Det övre är såklart mixtrat med kontrast osv men inte det undre, är på BIM -2-3 ungefär...
Tack på förhand
Det här är idag.
här är det torkat
Detta är inte inom tiden... Är de torkstreck?
Jag äter pergotime och hade min sista mens 15dec så idag fick jag recept som ska hjälpa mensen att komma igång men skulle ta ett test först. Men om jag borde varit gravid skulle det vart starke också väll?
Vad kvinnokliniken sa till mig igår så är apotekets mest pålitlig , så du är nog gravid :)
Puffar upp om någon mer tycker de kan vara positivt? Vågar man ta digitalt?