• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-11-13 08:52:45 följande:
    man blir ju lite avis!! ÄR DET INTE MIN TUR SNART Rynkar på näsan   SkrattandeSkrattande
    men klart man är glad för allas skull =) KRAM 
    din tur kommer. väntar sj oxå på min tur men vi får hålla tummarna. tog ett test idag på bim-7 negativt. det enda irriterande på dessa skittester är att det blir lite färgrester bredvis där sträcket ska vara...morrr
  • alexander2011

Hohanna och Ntme

Grattis till er båda visst är det positivt

• alexander2011

Mikka :) grattis klart det är ett plus

• alexander2011
    lilaemma skrev 2011-11-13 12:54:17 följande:
    Är det babytimes? Kom de inom tiden?
    jag har ifrån babytimes o de ger tvetydliga testsvar tycker jag. hittar alltid spöksträck :( även färgrester bredvid sträcket :(
  • alexander2011

har fortfarande mensvärk av o till

• alexander2011
    Helenmedh skrev 2011-11-13 16:31:55 följande:
    Äntligen kan jag själv slänga in ett test som kan sönderanalyseras! Vad tror ni? Syns bättre irl men försökte fånga på bild också. Spökis?

tycker det ser ut som ett spöksträck :S
  • alexander2011

ähh tror inte det är nått denna gången. en inbillar sig säkert bara en massa men fortfarande molvärk mer eller mindre. bim-6 idag. jag ska nog inte förbruka cb:t förens till helgen.

grattis corona. hur går det för er andra tjejer. fler som har testat? har känningar osv Solig 

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-11-14 12:44:24 följande:
    hej tjejer.. JAG ÄR VAKEN!!!! cb neg bim-2 så där sprack allt för mig !!!Gråter det booorde ju visat nååågot litet litet iaf ..tycker man Rynkar på näsan
    får nog komma ner på jorden och fatta att det blev inget denna gången heller. nästa gång kör vi äl-stickor iaf !!

näääää men men..kan komma ett plus senare iaf. hoppas äl testerna hjälper er :) för oss funkade det ganska bra. blev gravid första gången vi använde det så jag är hoppfull för era del :)
    sj är jag på bim-5 eller 6 idag. har inte testat idag. ska försöka hålla mig t helgen 
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-11-14 13:07:56 följande:
    ja jo men nej...jag är ganska säker på att det blev inget .. men sen är på g det vet jag ... fyyy så ledsen man kan bli!!! ja det får bli stickor,vi missar säääkert äl varje mån =(

håller tummarna för dig =) 

tack o jag för dig, åhh jag vet att det kan kännas tungt emellanåt..jag som har väntat så på att du ska plusa men det kommer nog inom kort :) vem vet en fin julklapp :)
  • alexander2011

3 dagar kvar innan jag testa åhh vad tiden går sakta... känner ingeting nu så det jag har känt vet jag inte vad det var :S

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester