• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

bebisfabriken!! GRATTIS!!!!

• sweasmamma
    Lufsan skrev 2011-10-30 18:47:17 följande:
    öh... 
    Upptäckte precis att jag har äl-flytningar. De värsta jag sätt. Det var som snor, ursäkta beskrivningen. Sånt får man väl inte när man är gravid?
    Börjar misstänka att alla test visat fel..   
    vanligt med rikligare flytningar speciellt tidigt i graviditeten !! =)
  • sweasmamma

okej tjejer.. en fråga!!! =)

ÄL känningar??

någon som haft det ,jag har aldrig tänkt på det förut men borde ha ÄL imorgon ,har haft lite ont i vä äggstock sen sticker det i brösten typ,som en brännande känsla kan det ha med ÄL att göra!! 

• sweasmamma
    Bees knees skrev 2011-10-31 16:47:49 följande:

Hej! har just blivit medlem här och skulle behöva hjälp att tolka ett par clearblue test jag tog idag (4dagar innan mensen skall komma)
    det är ju rätt tidigt och nu har jag läst här om spökstreck o grejer,känner mig ganska osäker.
    detta är test nr 2 efter 2-3min   
    ser positivt ut !! brett streck ju =) och blått!!! vågar mig nog på ett grattis
  • sweasmamma
    Choccolat skrev 2011-10-31 17:01:15 följande:
    Ah.. självklart! Japp.. det är typiska känningar! Jag känner mina ca 2 dagar innan ägget släpper. Jag får som både hugg och molvärk. Hugg som bränner typ... Ont som tuuuuuusan ibland - då släpper ägget.
    Jag känner inget i brösten men har hört att det ska vara vanligt med stick.. ungefär som det vissa känner vid grav..
    Så mys på nu! =)
    tack =) aldrig tänkt på det förr förutom nu när vi är inne på försök nr 4 !! sexade i fredags och igår,blir nog på det igen idag till på onsdag =)
  • sweasmamma
    Lövet22 skrev 2011-10-31 17:23:28 följande:
    Om man inte ser ett plus i verkligheten men sen när jag tittar på kortet jag tog så ser jag ett plus. Fan vad knäpp jag är. Oskyldig
    Jag är så säker på att det inte är plus, men blir så sugen på att beställa fler test för nu bara det måste vara plus

Hej jag heter Fru Höst, jag är testmissbrukare

Nej, nu ser jag inget. Eller jo det kanske jag gör. ( har inte fixat med kortet )
    ha ha.. ja vi är nog alla testmissbrukare =) ha ha

jag kan ana ett streck där uppe vid färgen men svårt att säga =) 
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2011-10-31 17:17:42 följande:
    TITTA ALLA!!!

Visst jävlar i havet är det ett pos. ÄLtest??!??! Mitt första isåfall efter uttaget av spiralen för två veckor sedan. Skrev ju precis där uppe att jag ville oxå få börja på riktigt.... Så sprang upp för att göra mitt dagliga ÄL-test och se :)

HEJA HEJA HEJA!!!! ba på àn =)
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2011-11-01 07:12:53 följande:
    Jag vet att han är redo egentligen. Men han är väl bara rädd. Men jag vet att det kommer vara jobbigt ett tag fram över. Känns som att man kommer gå varje dag att hoppas att nu nu är det dagen han kommer säga att nu kör vi. Så jobbigt bara att inte veta om det är om två månader ett halv år eller år. Tålamod är ju inte min starka sida. Men jag får bara vänta och hoppas och ge han den tid det tar. Inte tjata inte prata om det utan låta han få fram sin vilja. Tillslut Kommer den väl. Kanske inte är rätt tråd att skriva i. Men är bara denna och en till tråd jag skriver i. Och jag hoppas det känns okej om jag skriver här och om jag får fortsätta med det. Analysera tester är ju så roligt jag gillar ju er.
    fy va jobbigt !!! jag har ju inte samma situation men min man vill verkligen ha en knodd till men han tycker pressen är ganska stor då det blir kolla sekret och temp osv,han får nästan tvinga sig själv och det är inte heller roligt !! en kille blir ofta rädd och växer in i rollen mer och mer.. hoppas han ändrar sig !! stoor kram 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester