• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Enmsik skrev 2019-03-15 13:10:34 följande:

Glömde bilden.. översta från imorse och nedersta från nyss..

Jag ser en skugga på nedersta. Testet har ju inte "runnit klart" där, så det är svårt att säga något.

Jag såg på ditt förra test, så det bör vara lika starkt eller starkare idag för att det ska vara något. Hoppas
  • Daphodil
    Enmsik skrev 2019-03-15 15:15:54 följande:

Ne jag vet att det inte runnit klart. Men det tog lite längre tid innan det rosa på hela testet försvann. Eftersom jag la upp 2 bilder så behövde jag 2 st som såg likadana ut och som legat och väntat ungefär lika lång tid. :)

Lägg gärna upp en som är klar. Håller fast vid att ditt test igår var positivt.
  • Daphodil
    Enmsik skrev 2019-03-15 16:01:55 följande:

Har ingen bild på när det runnit av helt då det tog väldigt lång tid innan testet var ofärgat, och då inte ?giltigt? och började torka. Syns inte på bild då tyvärr, men syns ändå lite mer när det är torkat än testet imorse.. här är en till bild av det jag tog i eftermiddags.

Jag tycker själva strecket syns bäst när det är avrunnet, och så länge det börjat synas inom tiden är det giltigt även efter. Jag tycker ditt streck är för tydligt för att vara spökstreck, men blir det inte starkare kan det ju vara en kemisk graviditet. Jag håller tummarna.
  • Daphodil
    pepsi20 skrev 2019-03-16 12:01:40 följande:

Vad tror ni? Spökstreck eller? BIM +2

Jag säger tyvärr spökstreck... Hoppas jag har fel!
  • Daphodil
    Enmsik skrev 2019-03-18 15:50:50 följande:

Bim+4, ingen mens och testen ser fortfarande ut såhär.. vet inte vad som händer i kroppen.. vad tror ni?

Då det inte blir starkare gissar jag på kemisk graviditet tyvärr. Alt ett riktigt "elakt" spökstreck.
  • Daphodil
    cookaholic97 skrev 2019-03-20 16:56:09 följande:

Bim idag, ingen mens, vad ska jag tro?

Har ingen erfarenhet av det där testet men jag ser ju ett svagt andra streck.
    cookaholic97 skrev 2019-03-20 16:56:09 följande:

Bim idag, ingen mens, vad ska jag tro?

Ingen erfarenhet av de där testen men jag ser ju ett svagt andra streck.
  • Daphodil
    Kstadtjej87 skrev 2019-03-21 07:19:59 följande:

Har gått över bim för mellan 2-5 dagar sen. Har haft negativa test men idag tycker jag mig se något svagt. Ser ni något?

Jag ser en skugga, men den verkar ofärgad. Kan vara spökstreck eller början till plus, kommande dagarna lär visa!
  • Daphodil
    Enmsik skrev 2019-03-22 23:44:00 följande:

Hade jag inte tagit ett digitalt imorse som visade INTE GRAVID. Så hade jag definitivt trott att jag var gravid nu ikväll när jag tog testet.. så besviken på kollens tester....

Jag ser dina streck och håller med om att grav-kollen ger många spökstreck, som är väldigt lika tidiga plus. Enda trösten är att man lär sig känna igen dem med tiden, och slutar hoppa jämfota när de kommer.
  • Daphodil
    osofin skrev 2019-03-24 09:36:00 följande:

Det fortsätter att stegra på billiga kinatesterna. Hoppas att mitt digitala kommer imorgon!

Vad ska du med digitalt till Grattis!
  • Daphodil
    Johanna1986 skrev 2019-03-27 07:59:48 följande:

Detta e en spiral graviditet. Har hormonspiral men blivit gravid ändå (för andra gången) förra gången satt de i vänster äggledare som opererades bort.

Varit på kk i förgår tagit ut spiralen och gjort vul men de kunde inte lokalisera vart graviditeten satt. Tog blodprov som visade hcg på 320. Nu ska ja ta igen idag. Väntas få svar imorgon. De så har koll på mig. Men att testerna inte ökar utan blir svagar kan ju inte vara ett positivt tecken....

Min erfarenhet av tester som inte ökar eller rent av blir svagare är att det sällan går vägen, tyvärr. Men jag hoppas att det kan vara annorlunda för dig.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester