Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jenny: jag har använt mig av one step extra känslig och vanliga i snart 2år och aldrig fått ett spökstreck inom utsatt tid.
jenny: jag har använt mig av one step extra känslig och vanliga i snart 2år och aldrig fått ett spökstreck inom utsatt tid.
jag älskar FASS.. finns mycket bra info där!!
Jag behöver verkligen hjälp!
Har testat positivt hemma, sträcken
är inte lika starka men helt klart positivt.
Har även tagit ett digitalit test.
Var hos barnmorskan och tog ett test idag och hon sa att det var negativt!
Det visade två tydliga streck men hon menade att det är negativt om strecken inte är
lika starka! Kan det stämma??? Tog mitt första positiva gravtest i tisdags BIM + 10.
Själv tycker jag att det låter mycket konstigt!
BM snakade om tidigt missfall... men borde jag inte känna av det då?
ja det verkar vara en dum tant som inte har fått k*k på länge o pga det har hon blivit riktigt bitter å elak.. tycker du ska söka upp en annan BM. Nu vet jag ju inte vart du bort men i dem flesta städer finns det fler än ett gyn ställe. Lycka till och grattis!!
Marie-anne: jag vill inte vara elak men tycker du borde gå och prata med läkare och en psykolog. Tror verkligen att du behöver nån form av psykofarmaka. För det verkar inte gå in i dit huvud att ditt digital test inte var positivt utan texten kom upp när du pillade på batteriet.
En av mina MF (har haft 4st) var i vecka 9 (stannade i 8+3) och när det kom ut (kom ut helt i sin lilla hinna) så såg man två armar med händer och början till fingrar, två ben med fötter och början till tår, en kropp, ett huvud med ögon mm. Så när du skriver att du fick ut en slemklump så var det med största sannolikhet lite slemhinna som kom ut och det gör det på mig med varje gång jag har mens och det är fullt NORMALT och betyder inte ett MF!!!
Slemmis håller tummarna att det blir ett plus om en vecka.. såå spännande!!
Till alla er andra som fått plus, GRATTIS!!
För mig blev det inget plus den här cykeln men skam den som ger sig. Det är bara på't igen nästa ÄL !!
jag har haft 4MF, 2 i v5, 1 i v8 och 1 i v9. Dem i v5 så blöde jag i 4-5dagar (som en för mig vanlig mens) de i vecka 8 o 9 så blödde jag i ca 10dagar.