• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Soffiie

nja tror dem skickar på söndagar med. men senast tisdag alla fall.. testlagret gillar jag bäst

• lilaemma

Nähäpp. Det var bara spök på testen. Idag testade jag med ett nytt 10mul test och jag ser vart strecket ska bli, men det är vitt. Så nu ska jag hålla mig till på lördag (eller låta bli att testa i alla fall ;) ) Tycker ändå babytimes är roliga, just för att man aldrig riktigt får ett helt klart negativt, utan väldigt mycket märkliga streck  att analysera... ;)

• slemtorsk i din bralla

GODMORGON... sov läänge i dag, sonen också. Han hade sitt livs bästa dag i går och fick tjej på sitt livs första disco haha....

MEN jag har så fruktasvärt ont i halsen..mår skiiit och jag som ska köra upp i veckan, har inte tid att vara sjuk helt enkelt men som alltid när det är så så blir man ju det
     BMI-7 idag.. och här kommer dagens test i tre versioner...

jaja.. ser väl inte jättelovande ut så här långt... men hoppet är väl det sista som lämnar en antar jag... en vecka kvar att få fram ett plus...
  • pernilla och vildarna

slemtorsk: Jag anar faktiskt ett streck på den översta bilden!

• Soffiie

slemmis,,, vad gulligt hur gammal är din son??  jag ser ett svagt streck på den första bilden... är det såna 10 mlu test du använder?

Jag vill ha äl nuuuuuu blir galen av denna väntan.. har ju enligt sista mens och uträkningar ägglossnin nästa helg,, då fyller dottern 3 år och mannen fyller också så då blir det partaj men man hinner ju mysa ändå  =) Mannen sa att han skulle bunkra upp med nötter osv så han får energi hehe

• Guacamole

Slemmis, jag ser potensial i första och sista teset. Hoppas du får ditt plus!

Älskade Kevin 091114
  • Soffiie

heheh ja man ser ett streck på den översta utan tvekan nu när jag kollade igen men ser inget på dem andra

• lilaemma

Slemmis: Jag röstar också för något på gång enligt översta testet. Håller tummarna...

• LöjligaFamiljen

Jag anar också ett streck på översta bilden :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester