Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Binne1980- jag ser men prova ett test från Apoteket för att vara helt säker. Lycka till
Binne1980- jag ser men prova ett test från Apoteket för att vara helt säker. Lycka till
Binne1980- använda Kasetter förra månaden alla visade sig vara falskt positiva eller MF på BIM dagen svårt att veta efter det e Jag lite skeptisk till Testlagret men tror inte att det kan vara så vanligt
Binne1980- Det borde inte vara vanligt men så klart ibland kan det väl bli fel när dom till verkar testerna. Men jag provade stickorna denna gång och varit nöjd med dom:) håller tummarna för dig.
Millie- jag ser också :).
Milliee- när plussade du? Köp ett digitalt så får du ju svart på vitt vilken vecka du är i
Millee- man kan ju blöda lite granna i början och det lät ju inte alls som om du blödigt mycket. Du behöver nog inte oroa dig.
Så här ser mitt Rfsu test ut när det torkat det måste väl anses som positivt?
Jag är inte helt säker men tror den 19/10 min Äl kom tidigare denna månad
Binne1980- Det lär ju visa sig om dina stämmer eller inte håller tummarna för det. Men dubbel kolla med ett annat test för att vara helt säker;)
Gummsan/ ser tyvär inget