• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jennie83

Här kom tanten idag..... men vad ser dom 3:de gången gillt =) blir o försöka på en Juli bebis istället!!!

• Knasten83
    Jennie83 skrev 2011-10-08 00:34:10 följande:
    Här kom tanten idag..... men vad ser dom 3:de gången gillt =) blir o försöka på en Juli bebis istället!!!
    åh va tråkigt!!!! Kan bara säga/skriva- KÄMPA PÅ!!!
  • Lufsan

Jag fick mensvärk nu. Vet att man kan få det och vara gravid, men har fått så många missfall att jag antar att jag kommer börja blöda när som. 
    Håll tummarna för mig i natt att blodet inte kommer! 

En dag i sänder.
  • LillSnurr82

Shit jag tror jag precis plussa. Kan ju inte lägga upp bilder då jag surfar via iPad. Är på bim-3 eventuellt 5. Men fick ett rött streck ganska snabbt på testlagrets stickor... Har testat flera gånger i rad så är verkligen en stor stegring sen i går..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester