• Staffelove

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag är ju lite skeptisk till Testlagrets tester men trots det köpte jag hem stickorna , jsg började testa mig i söndags och har haft blankt så jag hoppas att inte dessa tester visar fel för idag fick jag detta. Ser ni strecket? Vågar jag hoppas denna gång. Syns ju bättre i verkligheten

• Staffelove

Bara för att se om något annat blev blankt två från samma urin, nu börjar jag hoppas på att det inte är Spök.

• Staffelove

Rosa ska dom vara och mina är svagt rosa och har inte fått fram något test på dom andra som tagit tidigare har faktiskt fått falskt positivt med deras Stsvar och kasetter så jag e skeptisk mot deras tester;)

• Staffelove

Är inte säker när min BIM är då min Äl kom tidigare hade Äl den 4 oktober använt Äl tester:)

• Staffelove

Vad tror ni nu tjejer ett Från Testlagret och ett från Rfsu fick dock inget på Digitala cb. Lite förvirrad nu

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester