Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-21 17:32:10 följande:
att det vandrar låter ju onekligen som gallsten.. du behöver inte vara orolig för inflamerad galla får man först efter många många års misskötande av just gallsten.. jag fick mitt första anfall när jag var 16 och gallan pajjade när jag var gravid.. 30 år alltså så du fattar Tycker du ska göra en rejäl uppkollning både av galla och till gyn så att allt är okej "där nere" det skadar inte. .har du tex tagit cellprov? Det är en sån sak som jag verkligen brinner för att tjata på tjejer för.. har själv haft cellförändringar som innebar en hel del trubbel och det kunde gått illa om jag inte kollat upp det.. nu fick jag operera min livmodertapp men blev gravid EFTER det så det var lugnt
Sen som jag sagt typ tusen gånger (ser envira hålla för öronen, blunda och sjunga LA LA LA LA högt nu) prata igenom din medicinering vad den kan göra för påverkan på din vilja att bli gravid och om det finns risker med att äta den under grav.
Min mor har faktiskt haft cellförändringar, dock har jag varit hos gyn för ungefär ett år sen tror jag , fast då hade jag någon liten infektion så de kanske inte kollar att allt annat är okej då?