• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här var nog en bättre bild på morgonens test, jag hoppas jag inte blivit galen o ser i syne men det ska va ett svagt men rosa streck där med skarpa kanter en suddig bild till trots. Någon som har erfarenhet av tidigt missfall där man får streck efteråt? Jag hade ett i v5 i aug o då försvann strecket innan ja börja blöda så man undrar ju lite.. Hmm 

• MissMollis

Carmat: har suttit o uppdterat mig på senaste dygnets händelser :) Det är def. ngt på gång i din mage!! Jag hoppas verkligen den vill bo kvar o ge dig starka fina streck framöver!!

Pumann: Ser ngt!! Det är ett jättesvagt streck men jag ser det o det ser brett ut HOPPAS :)

Jag fick ju ett svagt pos igår efter en alldeles för tidig mens.. :/ Har best att inte kolla förrän om någon dag igen men känslan är att det som ev. fanns där har surfat ut på mensvågen ;)

• MissMollis
    LitetBus skrev 2011-12-30 08:44:31 följande:
    Snabb uppdatering från mig : Jag började blöda under natten och sitter nu med ordentliga smärtor... Vet inte om jag ska tro på att det positiva testet var falskt eller om jag bara fått tidigt missfall, jag känner inte igen menssmärtan och jag blöder betydligt mer än jag brukar...
    Vilket som så är jag ledsen i alla fall

Nej vad tråkigt! :( Har du bim nu så är det kanske mens men jag trodde iofs det var ngt på dina test.. Väldigt tråkigt hur som helst, kram!
  • MissMollis
    mamma Linder skrev 2011-12-30 08:20:57 följande:
    Sjukt jävla besviken, rosa flytning på bim-1 Gråter
    Fattar inte vad felet är?
    Barn 1 jag var 19 år oplanerad
    Barn 2 jag var 24 år oplanerad
    Barn 3 jag var 28 år första försöket
    Barn 4 jag var 34 år första försöket

nu slutade med cerazette juni -10, blev gravid maj -11, Ma juni -11, skrapades augusti -11. Det är femte försöket efter Ma. Varför går det inte?????

Aaa man blir rätt knäckt när det aldrig tar sig ordentligt... Men det känns lite som att folk som äter ppiller antingen lyckas på första direkt efter men annars verkar det kunna ta tid.. Ja har blivit på smällen 2 ggr direkt efter pillerstopp, abort på ena(flera år sen) o mf på det andra så nu har det snart gått 1 år sedan det mf:t o har haft ett till på vägen.. Man blir sjuuukt trött på detta alltså blä :)

Men men man får bita ihop o inte ge sig o försöka tänka positivt :)

kram till dig!
  • MissMollis
    Issi skrev 2011-12-30 11:24:21 följande:
    Sorry att jag är tjatig, måste bara slänga in testet som jag tog nu i morse också. Tycker mig själv se ett streck, svagt men ändå. Ska testa med digitalt sedan (har skickat ut mannen för att köpa ; ) 

Tack : ) 

Ser positivt ut!!!! grattis!!
  • MissMollis

Mikaela80 Stort grattis!!!! Ger hopp att se att det kan ge sig till slut, nu har vi precis försökt i ett år men inget vill fastna så då blir man lite modfälld ibland... Men som sagt jättegrattis hoppas allt går toppen nu!

N1987 stort grattis till dig med!!!

Slemtorsk ser ju ett streck på din första bild :o Vad är det för test?

• MissMollis
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-03 07:58:55 följande:
    Det är tester jag har köpt från E-bay, av samma typ som testlagrets men i annan förpackning bara, lite smalare stickor. Det står bara "one-step pregnancytest" på förpackningen men ägglossningstesterna som jag köpte av samma säljare (paketpris) är samma som de jag tidigare köpt från Babytime så det kanske är samma tillverkare.

oki bara nyfiken :) roligt o få se lite nya test fr dig! Tycker jag ser ett jättesvagt på ditt första kort som sagt, ser det i vissa vinklar iaf :P
  • MissMollis
    Choccolat skrev 2012-01-03 08:56:14 följande:

Tack så jättemycket!!!!! Ja, jag förstår VERKLIGEN din uppgivna känsla.. Jag har ju börjat ställa in mig på ivf och allt.. förberett gubben.. ha ha!!!! Hoppas verkligen det blir din tur snart!

Ja fn va less man blir ibland på detta ;P Meeeeen skam den som ger sig o jag tänker fasiken inte ge upp ännu på ett bra tag :D  Tack för peppet -kram!
  • MissMollis

Go morron :) skriver inte så mkt här men kan ju inte motstå en bimlista när man ser en :P Jag har passerat äl med några dagar o är så glad för att jag inte har fått massa galna symtom direkt efter äl -typ hela förra året (iaf efter mitt första mf) har jag helt plötsligt haft sånna störiga symtom som asömma bröst, illamående o div. varje månad, som jag aldrig hade förut. Nu kanske kroppen äntligen uppförs sig normalt igen, hoppas det betyder att den vill bli gravid sen oxå :D

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}
    LillaM 4-6/1-2012
    LillaPluppen 9/1  
    Slemtorsk ca 10/1-2012
    TimRasmus ca 17/1 2012
    Popcornplaya 10/1-2012  
    vixanbus 18/1-2012 
    Knasten 18/1-2012
    Fru 2011 18/1 (+/- nån dag)
    mammelie 20-22/2012
    Gummsan 22/1-2012 
    MissMollis 22/1 -2012
    Kanske 4:a 23/1-12 
    pumann 26/1-2012
    Helenemedh 30/1-2012
    Jennie83 30/1-3/2-2012
    Carmat85 1/2 2012 
    Jeep 26/1 2012 
    MHe 7/2-2012
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester