• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-12 17:24:43 följande:
    Tack klart jag ser hihi o jag spricker av förväntan..hoppas bara det blir starkare o inte fel på testet för de är väldigt väldigt svagt o jag vill inte ta ut nått på förskott men det är svårt samtidigt
    Hålelr tummarna!!!! Testa imorgon på morgon!!!! =)
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2011-12-12 18:17:19 följande:

asså nu måste ni tro att jag är galen men kan inte sluta studera testet hahaha. kan det bli såhär med spöksträck?
    OJaaaa i seee
  • Jennie83
    LitenEmma91 skrev 2011-12-12 18:48:41 följande:
    Nån som har lust att redigera min bild jag la in här förut? Det vore superschysst!
    vars ligger ditt test villken sida? =)
  • Jennie83
    Ebba08 skrev 2011-12-12 21:46:20 följande:
    Jag ser en stegring men inte positivt än :)
    =) då kanske de blir på nån dag =)
  • Jennie83
    Soffiie skrev 2011-12-12 22:28:31 följande:
    Hej
    nej det översta är gravtest och det andra ägglossningstest..

jag fick mkissfall den 22 nov i vecka 7+3 så frågan är om det är gamalt hormon eller ny för ajg fick nsätan negativt test förra veckan men idag var det så här synligt.,
    Ja jag fick mf 25 november (skulle gå in i vecka 7) el de började då. slutade blöda fredagen 2/12
    jag har fått vara o ta HCG prov för o se att det har gått ner ordentligt. fortsätter de bli starkare ska du nog ringa gyn tycker ja!!! Eller ja tyck du ska ringa ändå!!!! O kräva en koll Du kan mkt möjligt va gravid =) (ha ni myst på något sedan mf, el ja mena sen du slutat blöda?)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester