• frestelsen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ensamärstark skrev 2017-12-06 07:27:59 följande:

Men stickorna har ju visat en ganska tydlig stegring varje morgon. O idag bedömer jag dagen nästan svagare än gårdagens :(

Det är så svårt att slappna av när man haft två missfall tidigare jag vet att det inte är bra o gå o oroa sig i onödan men jag kan inte rå för det

Jo jag vet att de är svårt.. jag hade 3 mf och kämpade i 2 år innan vi lyckades..

Det finns massa olika faktorer att testen ser svagare ut.

Ditt urin kan va mer utspädd, sen är testen inte gjorda att visa stegring på så sett..

Är de mycket svagare så kan man förstå att hCG är på väg ned..

Har du bild på testen?
  • frestelsen
    ensamärstark skrev 2017-12-06 08:18:54 följande:

Det är svagare idag ser jag nu till och med :(

Det nedersta som inte står något på är från idag

De kan se ut så i början.

Tror inte du behöver oroa dig
  • frestelsen
    ensamärstark skrev 2017-12-07 06:43:59 följande:

Översta idag, nedersta från i tisdags 2dagar sen. Är det verkligen tillräcklig ökning?

Ja absolut:)

Om du tar ett digitalt imorgon eller övermorgon kommer det stå 2-3 och de brukar ske kring bim:)
  • frestelsen
    ensamärstark skrev 2017-12-07 06:48:33 följande:

Okej! Jag har ett kvar ligger!

Tempen sköt i höjden idag med så det känns betryggande. Men jag har gryyyyym molvärk i svanken :( o det fick jag första missfallet

Jag hade molvärk hela graviditeten..

I början kändes de precis som jag skulle börja blöda.. sprang på toa hela tiden och kolla.. de första 12 veckorna mådde jag så psykiskt dåligt hela tiden:(

De kommer mola och kännas massa nu:)

Bra med tempen:) du ska se att de går bra nu:)
  • frestelsen
    Mrs Was skrev 2017-12-07 07:19:23 följande:

Jag har BIM inorgon...jag kan ana ett streck...eller inbillar jag mig? Vad säger ni?

Tycker jag Ser nått :)
  • frestelsen
    Mrs Was skrev 2017-12-07 08:41:46 följande:

Ohh hoppas hoppas...man vågar ju inte riktigt hoppas heller för då blir man ju bara så jätte besviken. Hade egentligen tänkt vänta i några dagar till men orkade inte hålla mig!????

Tycker de ser för blått ut för spök iaf:)
  • frestelsen
    ensamärstark skrev 2018-01-25 07:46:29 följande:

Jag fick tidiga missfall två gånger innan denna graviditet, blev gravid på första försöken efter missfallen. Alltså tre gånger på tre månader. Men än sålänge verkar det hålla i sig denna tredje gång, går in i vecka 12 idag

Har undrat hur de gått för dig:) underbart att de verkar gå vägen
  • frestelsen
    ensamärstark skrev 2018-01-25 11:28:58 följande:

Vad rara ni är :) det verkar gå bra än sålänge! Går som sagt in i vecka 12 idag, ska på kub om

Mindre än två veckor men vi gjorde ett

Tidigt VUL i vecka 8 o såg ett friskt hjärta <3

Underbart<3
  • frestelsen

[quote=78441299][quote-nick]nattanattae skrev 2018-02-06 19:09:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser inget tyvärr

• frestelsen
    Ek90 skrev 2018-02-06 22:34:16 följande:

Jag har aldrig hört om att det skulle göra någonAldrig hört något om att ett gravtest skulle reagera bara för det ligger nära ett ÄL-test. Vad grundar du det på? Vad för reaktion skulle kunna ske för att de ligger jämte varandra?

Jo de kan reagera på äl test.. både ligga bredvid och doppa i samma urin
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester