Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Grattis! :)
Tack för ditt svar! Tog ett cb digital idag och det visade positivt :D måste dock haft ägglossning senare än jag trodde.
Grattis! :)
Tack för ditt svar! Tog ett cb digital idag och det visade positivt :D måste dock haft ägglossning senare än jag trodde.
Dessa bilder är tagna efter tiden visst? Ser torkat ut. Jag skulle racet nytt cb plus om jag var du. Är det inte starkt så det är ett plus utan tvekan skulle jag inte tro att det är något. Ökar ju snabbt i början håller tummarna!
5+0 idag enligt kalendern fick detta med cb på 4+5 eller om det var 4+4. Men tycker det borde visa skarpare på gravidkollens test
Ja du är gravid! Grattis :)
Är de nått att lita på? Apotekets egna test är det
Jag vänder mig till experterna, vad tror ni?
Bim idag
Det ljusrosa strecket visade sig vara såhär idag. Såååå lycklig. <3 hoppas ni andra som kämpar också får ett klar plus. Lycka tilllll :*
Alldeles för tidigt att testa egentligen ! Haha men kan inte hålla mig ;)
ÄL + 8
Blankt va?
Ser där också så Grattis!!
Åh jag hoppas så innerligt :) idag fick jag detta:
Inte tydligare.. Men däremot annat test (rfsu vanliga) så kanske kan bero på det?
När vågar jag testa digitalt igen?
Håller tummarna för dig då!
Inte jag heller på bilden ;) men i verkligheten så tyckte jag jag skymta något. Men jag är väldigt nya på dessa test så . Tar ett nytt på tisdag morgon då är jag på ÄL+10 :)
Ser! Håller tummarna för att det ökar!
ÄL+10, svagt rosa. Vad tror ni? Spök?