• Mee90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Charlotta 492 skrev 2012-10-25 17:27:39 följande:

Ofixad och fixad.
    Ser ni något? (oregelbunden mens, men skulle gissa på bim -4 idag)
    Ser något svaagt, testa om någon dag igen :)
    Lenaspena skrev 2012-10-25 18:41:36 följande:
    Positivt eller spökstreck??

Ser positivt ut :D
  • Mee90
    FruHall skrev 2012-10-25 19:29:35 följande:
    Ja men då kanske inte hoppet är ute ännu. Har ett digitalt sparat som jag tänkte ta imorgon bitti. Lättare att få svart på vitt.
    Har du tagit något sedan i förr går? :D Lycka till imorgon! :D
  • Mee90

Niicesara: Stort grattis till en fin flicka :D

Xantippa85: Grattis :D Så underbart!

Knackigt: Det är ett solkart plus,m grattis!

Och grattis till er andra som plussat om jag "missat" någon !{#emotions_dlg.flower}

• Mee90
    NyfikenKiken skrev 2012-10-29 13:05:04 följande:

Jag ville bara säga att det där var ett plus, idag gjorde jag ett nytt test och ett kraftigt rosa streck kom upp på nästan en gång!
    Dålig kamera som sagt men såhär ser det ut idag (översta bilden)
    Grattis!! :)
  • Mee90
    Babylängtar skrev 2012-10-29 13:43:16 följande:
    Gjorde ett nytt test idag för att se om det också gav ett positivt resultat.
    Och det gjorde det!!! :):):) Kan knappt tro det är sant!! Är på Bim -3

Grattis :)
    Tiger grr skrev 2012-10-29 13:58:29 följande:
    Jag ser nog i syne... (?) Glad
    BIM-5 eller 6 

Kan ana något om jag vinklar skärmen, vågar inte yttra mig om det dock :) Hoppas det blir starkare!! :D

• Mee90

Nu ni brudar ska ni få nått att bita i ;P Haha
    Tog precis en stav från TL, första gången jag provar dom.. Imorse tog jag även en stav från billiga tester som jag kunde ana något på. Nu till de att bita i ;) Staven från TL visa något svagt men väldigt synligt ganska direkt, men då ser jag att den där plastbiten ligger lite emot.. Den sluter ligga emot där strecket är och ska vara. Jag börjar då bryta upp testet direkt och när plastbiten lossar försvinner färgen nästan helt :( Jag kan fortfarande ana strecket men knappt synligt alls.. Jag förstår själv att testet inte är "giltigt längre" .. Ska ta ett nytt imorgon bitti så klart ;) Är idag på BIM -2.. Här kommer en rad bilder ;) Jag har markerat där jag anar strecken.

Stav från billiga tester m morgon urin:

Stav från TL: Det var här plastbiten låg emot lite..

Här hade jag då brutit upp testet..:

Alla bilder är tagna inom tiden!
  • Mee90
    jackyjacky skrev 2012-10-30 16:35:27 följande:
    Vad olika alla bilder ser ut, på visa ser det ut som det är ett garanterat + sen vissa andra ser tyvärr negativa ut. Vad skumt :/
    Ja eller hur.. Skit skumt. Men men bara att vänta till imorgon så blir det ett nytt test :) Men såå himla fundersam man blir..
    Mamma till flera skrev 2012-10-30 16:33:59 följande:
    Ser inget alls på vissa av dina test.... Men på de i mitten ser man ju tydligt två rosa streck

Ja skumt.. Men får se vad morgondagens visar :)

Tack för titten iaf ;P
  • Mee90
    mållan3 skrev 2012-10-30 16:40:14 följande:
    Tog mej friheten att redigera... hoppas det inte gjorde nått? :) 
    Här kommer din bilder igen ;)

detta kan jag inget se.

också blankt.

verkar positivt! :)

verkar positivt :)

ser nått ytterst svagt.

ser även streck på detta :) 

Gjorde absolut inget :) Tack ;D Hoppas på att det ser ännu bättre ut imorgon :D
  • Mee90
    viochdu skrev 2012-10-30 16:43:26 följande:
    Mee90: men gud vilken skillnad. Garanterat plus hade jag sagt om du vista bilderna med plastbiten på! Jag hade tagit ett nytt
    Ja eller hur.. Vart ju helt varm i kroppen då ju ;( Väntar dock till imorgon ;P Hihi.. Kände på min tapp förut och den var fortfarande stängd, den brukar vara ganska så öppen 3-4 dagar före mens och även mer liite öppen mellan ÄL och BIM, nu helt stängd. Väldigt gott tecken då den som sagt alltid är mkt öppen innan mens :P  Mår också ganska så illa, har dock precis haft magsjukan 1½ dygn sedan men mådde smått illa före de också och är förövrigt helt återställd sedan magsjukan :) Har "bara" 4 test kvar då TL skickade 5 stavar istället för 20 stickor som dom sa dom skulle skicka .. :( Därför jag väntar till imorgon ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester