Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Idag kunde jag ta digitalt och förhoppningsvis kanske sambon vågar tro på testen.
Tack ni som tittade på min svaga teststickor igår...
Idag kunde jag ta digitalt och förhoppningsvis kanske sambon vågar tro på testen.
Tack ni som tittade på min svaga teststickor igår...
Hej tjejer!
Behöver lite hjälp att kika på ett test. Vet inte vad jag ska tro. Har haft symtom i nån vecka med mer aptit, illamående och yrsel. Även varit mer känslig och fått synliga små rosa nät på brösten. Tog ett test med morgonurin som sedan såg ut så här (se bild). Har brutit upp det för jag tyckte det var svårt att se annars.
Bilden oxå då ????
Bilden också..
Gårdagens test såg ut så här (kunde inte låta bli :/)
Brukar testlagrets tester ge konstiga utslag?
Igår fick jag ett halvt positivt streck. Man såg hela strecket, men bara ena halvan var tydligt rosa. Sedan bröt det av mitt i och blev väldigt svagt på den andra halvan.
Fick ett svagt blått plus med CB senare på eftermiddagen.
Tänkte att jag skulle testa med morgonurin idag och se om det blev något med testlagrets. Ser ju två streck utan att anstränga mig. Men det är ju inte särskilt rosa nu när det torkat.
Blöder massor så det är troligen ett MF om jag är gravid, men jag vill gärna höra om testlagrets tester är något att lita på.
Hade graviditetskollens tester innan men då såg alla stickor kantstötta och trasiga ut och det blev knappt ens färg i kontrollstrecket.
Eller är alla dessa budgetvarianter svårtolkade?
Översta är dagens och nedre är gårdagens.