• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LittleFlora skrev 2014-09-10 21:22:00 följande:

Är det vanligt att CB ser ut så här efter några timmar i papperskorgen? Jag har testat med många sådana och har inget minne av att dom släppt så mycket färg.

phpX5qHRY68155.jpg

Ser ut att vara väldigt starkt för att vara spök. Såg du inget innan du slängde det?
  • Gummsan
    LittleFlora skrev 2014-09-11 08:08:08 följande:
    Jag tittade efter 3 min och tyckte det såg blankt ut och då slängde jag det. CB har väl 10 min som sista tidsgräns, vet inte om det dök upp något inom den ramen då jag som sagt slängde det efter 3 min.
    Ta ett till!
  • Gummsan
    CrazyChristina skrev 2014-09-11 14:05:06 följande:
    Att få plus så tidigt är enormt ovanligt. Mindre än 3%.
    Konstigt!
  • Gummsan
    Längtan efter ett syskon skrev 2014-09-11 20:31:56 följande:

Åhhh tjejer. Önskade att jag kunde visa stegringen från igår!!!

Den e typ 3 ggr så starkare idag!!!!!!

Men hur f-n ska jag räkna. Från mitt mf första dag el? Isf e jag i v 6 dvs 5+0 idag

Du kan mmsa mig om du vill?

Ja gravidkollens test visar svagare
  • Gummsan
    Längtan efter ett syskon skrev 2014-09-11 21:20:40 följande:

Ok gummsan. Skicka pm t mig så mmsar jag gårdagens o dagens :) hade varit kul o jänföra med TL

Pmat
  • Gummsan
    Längtan efter ett syskon skrev 2014-09-11 21:20:40 följande:

Ok gummsan. Skicka pm t mig så mmsar jag gårdagens o dagens :) hade varit kul o jänföra med TL

Trixade ett TL och ett Gravidkollen från samma test samma tid. Hoppas sååå på att TL kommer öka och inte är ett falskt streck jag trixande fram.
  • Gummsan
    louisep87 skrev 2014-09-11 22:54:48 följande:

phpSPp2QK52613.jpg

Någon mer som ser något på detta? Inom testtiden. Jag stirrar mig blind..

Ser tyvärr inget
  • Gummsan

Och RFSU testa tidigt visa inte ett smack. Så trött på detta nu. Fattar inte varför det inte går. Ger upp och njuter av dom jag har ist. Orkar inte denna besvikelse mera nu.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester