• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Milla8510 skrev 2014-08-06 16:14:57 följande:
    Nej det är Apotekets egna.. Längtar till imorgon och hoppas att Hcg ökat ????
    Har det ökat? Nyfiken!
  • Gummsan
    aeli skrev 2014-08-07 08:34:53 följande:

Hej! Jag och min sambo tycker vi kan ana ett svaaaagt streck. Kan nån mer se nåt? BIM-3. phpYb1ULI35154.jpg

Grattis!
  • Gummsan
    Alvolina skrev 2014-08-07 19:49:28 följande:
    Vill någon vänlig själ säga något :) ni får säga något negativt också...denna dagen kan knappast bli sämre så det gör inget^^
    Nått ser jag iaf. Kan inte avgöra färg
  • Gummsan
    carithal skrev 2014-08-07 23:25:31 följande:

Har känt mig väldigt uppblåst i 2 dagar nu. Fick t.om byta till en större storlek på arbetsbyxorna.. Och ont i höger sida av tjejmagen eller var det heter, nere vid äggstockarna.
    Ser ut som om gravtestet legat för nära äl testet eftersom strecket är halvt. Har dom de? (Ältest färgar av sig på gravtest om dom har legat kant i kant)
  • Gummsan
    Alvolina skrev 2014-08-07 19:49:28 följande:
    Vill någon vänlig själ säga något :) ni får säga något negativt också...denna dagen kan knappast bli sämre så det gör inget^^
    Hur går det? Testat mera?
  • Gummsan
    Milla8510 skrev 2014-08-10 21:19:07 följande:

Efter gjort tester varav alla såg ut som på bilden slutade det idag i mens.. Jag är mest arg på mig själv för att jag tog ut så mycket glädje och idag har bara allt rasat av sorg. Nu blir det nytt försök nästa månad, vi har försökt i 9 månader men aldrig har jag fått plus på sticka inte ens ett suddigt som nu.. Jag antar att jag fått missfall? phplc3Wno57091.jpg

Vet inte va det är för test men på testlagrets stavar får jag sånna streck men blankt på stickor och cb
  • Gummsan
    Milla8510 skrev 2014-08-11 14:08:34 följande:
    Det är Apotekets egna tester, men jag fick plus på clearblue också.
    Ah så va det. Förlåt. Håller tummarna att allt ska va bra ändå kram
  • Gummsan
    Niicesara skrev 2014-08-11 19:44:34 följande:

Jag behöver er hjälp!

Jag har haft bruna flytningar i 3 dagar nu men det blir inte mer av det. Behöver inte ens skydd för det kommer bara när jag torkar mig.

Har inte mens så ofta men det har aldrig varit såhär innan. Det är i så fall bara någon timme innan som det kommer brunt. Det blir lixom inte mer iheller utan det är samma mängd känns det som.

Har känt på tappen och den är väldigt "hal", bakåtvänd och den känns stängd. Kommer inget färskt blod på fingret heller.

Någon som haft det såhär?

Ja har samma nu. Dag 36...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester