Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Är det vanligt med streck/torkstreck på testlagrets stickor efter utgången tid?
Hej! Jag och min sambo tycker vi kan ana ett svaaaagt streck. Kan nån mer se nåt? BIM-3.
Syns ju tydligt ju
Efter gjort tester varav alla såg ut som på bilden slutade det idag i mens.. Jag är mest arg på mig själv för att jag tog ut så mycket glädje och idag har bara allt rasat av sorg. Nu blir det nytt försök nästa månad, vi har försökt i 9 månader men aldrig har jag fått plus på sticka inte ens ett suddigt som nu.. Jag antar att jag fått missfall?
Jag behöver er hjälp!
Jag har haft bruna flytningar i 3 dagar nu men det blir inte mer av det. Behöver inte ens skydd för det kommer bara när jag torkar mig.
Har inte mens så ofta men det har aldrig varit såhär innan. Det är i så fall bara någon timme innan som det kommer brunt. Det blir lixom inte mer iheller utan det är samma mängd känns det som.
Har känt på tappen och den är väldigt "hal", bakåtvänd och den känns stängd. Kommer inget färskt blod på fingret heller.
Någon som haft det såhär?