Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som ser något på mitt? Hur skulle ni tolkat detta?
Någon som ser något på mitt? Hur skulle ni tolkat detta?
Ett till, irl ser man en svaaaaag röd/lila skugga
Det ska inte vara några frågetecken i mitt senaste inlägg. Gick inte att göra smilys
Gör du? Jag ser typ inget på bilderna men jag ser i verkligheten! Tror du det är för tidigt att ta ett cb digitalt imorogn? Var du gravid när du fick så svaga streck?
Bättre bild. Visst ser det positivt ut?
Ååhhh blir gråtfärdig nu!! Efter 1,5 år!! Tack snälla du HCS <3
Håller tummarna!
Äl+10/12, inte helt säker :) ska ta ett digitalt på måndag om mensen inte kommer! Ååååhhh hoppas hoppas
Hej. Testet till höger tig jag igår på eftermiddagen (bim-6). Blev jätteglad. Men idag är testen blanka...eller spökstreck, men inte så tydligt som detta.
Är från testlagret och också med LOTnummer 141112 som jag sett andra skriva om. Dessa borde ju reklameras! Eller vad tror ni? Hur kan man går kök väga?
Fått spök på samtliga men nu också ett positivt som inte verkar stämma. Hur skule ni resonera?
Syns ju och är där strecket ska vara. Jag skulle ta ett cb i morgon. Skulle inte kunna hålla mig!
Lite mer skärpa.... Tycker det ser så utspritt ut. Är det värt stt ta ett cb imorogn eller vänta i tre dagar och ta ett rsfu?
Kunde inte hålla mig, JAG ÄR GRAVID!!! Så choklad och otroligt glad!! Det kan inte visa falskt va?