• Loouiiisee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-09 13:06:54 följande:
    Jo men jag fattar fortfarande inte varför, att äl test ibland visat vid grav är ju för att testerna reagerar på lite alla möjliga hormon. Dumt att "kasta bort test" mer så jag menade... 
    Hoppas att gravtesterna svänger om till imorrn istället, du kanske är en av de som plussar sent Flört
    Är jättespänd och glad för er skull.. Du måste uppdatera här sen Skrattande

Ja jo jag vet men ville bara testa ändå :P
    Kan man ha äl två gånger på en månad? 
    Japp vi får se vad som blir den här månanden.
    Ingen mens och inget plus men mensvärk sen en vecka tillbaka drygt.... suck  

• Loouiiisee
    Mini Léonie skrev 2012-03-09 13:27:03 följande:
    Snyggt, så där ska det se ut. Vilken dag är du på? (nyfiken)? 

Nej man kan inte ha ÄL två ggr, nån som tidigare sa det här i forumet men googla eller fråga en BM så får man annat svar.
    Kanske verkligen är något där inne men att du inte får positiva test så tidigt, har ju hänt Glad

Jag hoppas att det är så! :) Vi får helt enkelt se. Mensen har inte kommit än iallafall.
  • Loouiiisee
    sweasmamma skrev 2012-03-09 14:28:06 följande:
    äl test kan reagera på grav .. men också på intågande mens ...såå svårt att veta , men hoppas ju såklart på det förstnämda 

Ja, att det kan reagera på mens och grav har jag läst också.
    Jag hoppas det är något. Men vore skumt om jag hade äl två gånger utan mens i mellan.
    Senaste mensen började 8 feb. Nu är det ju 9 mars. Ingen mens nu heller.    
  • Loouiiisee
    Mini Léonie skrev 2012-03-11 11:11:55 följande:
    Louise:
    Ibland gör kroppen konstiga saker bara, hoppas det kommer ett plus!

Ja den gör väldigt konstiga saker. Visst kan man inte börja om ifrån början förs
    mensen har kommit va?  
  • Loouiiisee
    sweasmamma skrev 2012-03-12 09:50:20 följande:
    JAG ÄR GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDSkrattandeSkrattandeSkrattande

Grattis!!!  Glad{#emotions_dlg.flower}
  • Loouiiisee
    plugghäst skrev 2012-03-14 10:37:47 följande:
    Nu är jag lite mer säker :) Kunde inte hålla mig, så testade med ett cb för kanske en halvtimma sen och fick ett starkare plus :) Någon som har erfarenhet av om cb kan visa felaktigt? Ska ändå testa med cb digital imorgon eller på fredag :)

BIM +1
    Grattis! :D
  • Loouiiisee
    Cerrgweni skrev 2012-03-16 09:53:22 följande:

Inga tvivel längre...
    Alldeles underbart och ofattbart!
    Hejja ni andra som har BIM i morgon den 17.e!   

Grattis!! Glad
  • Loouiiisee
    Radioactiive skrev 2012-03-17 12:45:20 följande:
    Dagens skörd bim - 5 typ

efter 5 min ca

Torkat en timme typ

Tycker jag kan ana något med! :) Hoppas hoppas
  • Loouiiisee
    Radioactiive skrev 2012-03-17 12:57:49 följande:
    :) hoppas :)

Ja!! :) Jag håller tummarna för dig. När har du BIM?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester