• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-03-13 19:46:57 följande:
    ja skönt att de gått bra <3 :) tack för att du bryr dig ! :) söt du e! ^^
    hmm joo men Äl nu eller typ imorrn? åhhh va ja önskar ja hade ÄL-test hemma nu :/ 

om karln din orkar, mysa på ikväll +3 dagar efteråt =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-14 08:05:48 följande:
    ÄL+3 idag nu känns väntan inte lika jobbig. Värst är ju typ första dagen
    Kunnat sova inatt men väldigt ont idag, på väg till jobbet och ska se hur det känns annars åker jag in och kollar igen. Kan va många ägg igång igen. Vad är det för fel på min lilla kropp?
    Jag hade ont helaÄl veckan, plus att de blev mildare  som molmensvärk veckan före bim.
    Håller tummarna nu att de blir en knodd =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-14 08:14:27 följande:
    Jennie:
    Ja det här är galet. Som att nån vrider allt där nere på mig som en disktrasa!!!

Sömntutan:

Ok

japp låter likt.....
  • Jennie83
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-14 08:18:46 följande:
    Jag hade ont, ont, ont mellan ÄL och mens denna månad. Kändes precis som när jag var gravid sist. Hade svårt att sova, det spände och vred i nedre delen av magen.Drygt som f-n var det. 

har paketet kommit fram? =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-14 19:32:08 följande:
    Hej mina tjejer!
    Vad skulle man gjort utan er...

Nu är väntan slut och jag fick komma in, VUL visar måååånga äggblåsor huller om buller och ÄL har varit kunde hon ana. Så det stämmer ju.

Fin tjock slemhinna som skulle passa bra för att ta hand om ett ägg så nu hoppas vi bara att det dyker upp ett fint ägg där som fastnar!!!!!

Väldigt livliga tarmar som trycker mot allt där inne. Där av smärtan....

Wieeee =) Håller tumamrna att ägget fastnar =)
    hoppas tarmarna lugnar ner sig så du slipepr ha ont!!!
  • Jennie83
    Fridhaa skrev 2012-03-15 09:46:37 följande:

Helt SJUKT!!
    Skrattande
    UNDERBART =) Grattis

welcome till november tråden om du vill =)
  • Jennie83
    Momtobee skrev 2012-03-15 10:10:36 följande:
    Det var en liten räka i min mage!!! Och det stämde med datum oxå! Sååå lycklig!

Ååååå villken v e du i??? kram o grattis
  • Jennie83

täpptnäsa lider jag av nu, har lidit av de 2 förra grav också!!! är ett symtom!!!!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester