• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mitthemligajag skrev 2014-01-25 21:46:16 följande:
    Skulle tolka de som negativt, ser ut som dr strecket ska vara, för smalt och fel färg :(
    Närmare bild. Det är rosa. Men ja vet att det är neg för det ökar inte. Men undrar om alla får dessa på testlagrets stavar.
  • Gummsan
    Xantippa85 skrev 2014-01-26 11:55:12 följande:

Mitt hjärta slår dubbelslag...!! Snälla hjälp mig!

Vad betyder det här? Är det spöksträck eller kan det vara sant? Hade bara ett test kvar hemma annars hade jag gjort flera till å kollat...!!!

Tog mig friheten att fixa närmare. Ser toppen ut!
  • Gummsan
    Xantippa85 skrev 2014-01-26 12:06:24 följande:

Å såg nu att du hade fixat!!! Tack snälla!!! 

Jag är så nervös så ni kan inte förstå!! 8 år har vi väntat och längtat! 

Är på BIM+1

8år alltså! Shit! Super glad för er skull.
  • Gummsan
    Tokfrans skrev 2014-01-26 13:34:28 följande:

Ville bara säga att lille Theo är född (föddes den 23e kl 23.23) Jobbig förlossning, sugklocka användes.
    Tog drygt 12 timmar från värk till födsel så de gick snabbt.
    Vill bara tacka alla er som analyserade mina tester och ni har vart underbara med stötning, jag kommer såklart finnas kvar och analysera era tester {#emotions_dlg.flower}

Lilla Theo, slangen är dock borta och allt är bra, får upp han på BB idag så förhoppningsvis får vi hem han imorgon <3

Shit sååååå söt!!! Grattis!
  • Gummsan
    Fru Amer skrev 2014-01-27 20:44:56 följande:

testoman? jaa, kanske spök.. dock rätt färg.. men på datorn, gör dom sig inte rätt.
    får väl bara hoppas på segring!

Jag har testlagrets stavar (ser lika dana ut) får samma streck på dom men blir inte starkare. Hoppas dina ökar och blir riktigt starka!
  • Gummsan
    SnartMamma84 skrev 2014-01-29 11:00:13 följande:

Nähe.. vad gör jag för fel? Eller brukar det strula?

Lägger du in via app i tel måste du ha familjeliv ny. Annars datorn.
  • Gummsan
    Rebeccaham skrev 2014-01-29 11:05:35 följande:

Kan du sätta in så man ser närmare? Blir långt bort i tel.
  • Gummsan
    JanNa7 skrev 2014-01-30 12:05:55 följande:

Var det Ingen som ville hjälpa mig?

Men hade inte du nyss både spökstreck och mens?
  • Gummsan
    Nisa skrev 2014-01-30 15:24:08 följande:

Nån som har erfarenhet av one step? Köpte från tradera. Min mens är inte som den ska efter p-piller-stopp som jag har egentligen ingen koll alls men tog ett test tidigare idag. 

Det vart tydligt negativt från början så jag la det åt sidan och gick iväg ca 5 minuter. Sen kollade jag på det igen. Stirrade lite så där uppgivet på det en stund och helt plötsligt så blir det rosa där teststrecket ska vara. Först liksom lite "utsmetat" som börjar det bli ett  streck. Jag blir alldeles nervös och tänker ta ett kort så jag sträcker mig efter kameran men när jag sen tittar på det igen så är det borta! Nu syns ingenting. 

Nån mer som varit med om detta? Vilket lycka jag hann känna i ca 10 sekunder...

Får svaga streck på mina one step jämnt. Även dom tidiga från tradera.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester