slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-04 12:44:50 följande:
kanske får komma med ett vågat förslag pumann.. svårt när man är så barnsugen men ett säkert knep att få tillbaka sexlusten är sexförbud i några veckor.
Bara kramas o pussas och kanske lite kill på ryggen/massage men inget på intima kroppsdelar.
Att göra barn är ju aldrig direkt romantiskt men det låter ju som din man inte mår riktigt bra i sin livssituation och det kanske han ska söka hjälp för också.
Just det där att han har så mycket omkring sig gör mig orolig för ett av de första tecknena för både utbrändhet och depression är att man känner att det är mycket samt att sexlusten avtar.....
Jag ska absolut inte ge er några pekfingrar men kanske är inte bebisverkstaden det bästa just NU.... kanske ska han satsa på att må bra, eller det i kombinantion med att göra bebis är väl det ultimata
Så länge han är med på tåget och vill skaffa bebis är det ju ett stort plus, men om han stressar för mycket i övrigt så blir även spermiekvaliteten sämre. Stress, kaffe, rökning och dålig sömn är riktiga spermabovar... ja och så alkohol då.
du har heeelt rätt!!! han äter bra,röker inte,dricker sällan numera!han sover helt okej men han vill ha barn lika mkt som jag så när jag har sagt att vi kan avvakta så vill han inte =) vi stöttar varandra till 110% men jag tycker han är lite nere,han är mest bara toppenglad när dottern är hemma! vi vill ju båda ha barn och har sagt att går det så går det ...jag är mer pressad men berättar inte det för honom!! jag vill ju att han ska må bra,han och dottern kommer i första hand !
får nog ta ett riktigt prat med honom och se hur vi ska göra=)
tack =)