• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jennie, man ser ju absolut på dina test ...hmmm

• sweasmamma

Idag kom mina äl test och gravtest !! jag kommer inte prata om NÅGOT sånt denna månaden utan ska försöka mysa på så mkt som möjligt !! om inte annat så blir han sugen efter ett par öl så jag får la köpa ett flak så vi kan få till det ett par dagar på raken =) HA HA

• sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-01-03 13:43:42 följande:
    Min man brysr sig inte, han är glad att han får pippa {#emotions_dlg.djavulsk}

HA HA HA...lucky you!!! nje min man har hört så mkt om allt omkring så han får liite prestationsångest !!! men ofta funkar det ändå men med lite sura miner.. =)
  • sweasmamma

morrn tjejer. någon som kan lägga in mig på bim listan ??lyckas inte på jobbdatan.den är cp!!!

Bim 25/1

Nog inne på mensens sista dag ,dag 4 så snart börjar äl testandet,har fått pos dag 8 el 9....

oktoberbarn hade vatt okej,samma månad som dottern!vi kanske bara ska lyckas vart 4e år=)

mikaela!WOW vilka streck . Together!!CP BM. Du är duktigt gravid!!!!!!

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-04 08:47:34 följande:
    Igår morse fick jag starkare streck på ältesten, de höll i sig till eftermiddan då testen blev lite svagare igen (testade 5ggr,) nu på morgonen är det starkt igen, kan det varit utspätt igårkväll eller att jag kissat för tätt????

hmm, konstigt !!! jag vet faktiskt inte,för jag testade pos kl 10 och kl 15 sen kl 21 vatt det neg ....
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-04 09:23:13 följande:
    Jaa eller hur? kan det bli så starkt om det negativt?
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11

nääää klart inte =)
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2012-01-04 09:59:11 följande:
    Det där undrar jag med över.. Är det så att ägget släppt precis innan den tid man då får neg?

alltså ... ägget släpper ju ett visst antal EFTER pos test så testar man för tidigt eller för sent så finns det ju inte det höga lh hormonet
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-04 10:17:35 följande:
    Jag är nervös hela tiden, har nervös mage... vill bara veta att allt står rätt till där inne, om det inte gör det denna gång då blir jag galen och kräver sperma prov till sambon och att jag vill ställa oss i IVF kö.. men ska inte måla fan på väggen ännu eller hur ?Måste stanna hoppfull tills något annat är bevisat.. Hur sent kan ägget fästa ungefär?
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11

kan ju fästa så sent som dag 12... va inte orolig !!! inget man kan göra ...det kommer bli starkare och ingen idè med ul,man ser ju inget så bara ta det lugnt =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester