Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Fel bild..nu
Fel bild..nu
Visst är detta ett solklart plus? Vågar inte tro ngt än men ska köpa digitalt senare idag. Min mens är beräknad på lördag Så är väl på bim -2 kanske?
Hej!
Behöver hjälp, jag har bim idag (tror jag ?) och har testat sedan i tisdags som ev isf var bim-4.
Jag tror testen är positiva?! Började med rfsu test som visade oroligt svagt (får annars totalt blanka om ej gravid)
Och har nu fått svaga sträck på alla mina test, och tror se blivit starkare för var dag men inte skitmycket. Har sett sträcken inom tidsramen och har synts sen tydligare som torkade... vad tror ni? ???
Det senaste testet längst ner togs idag 16:00 efter att ha hållt mig i 3 timmar och testet näst sist imorse...
Hej
Hjälp mig! Är detta ett svagt plus eller typ inbillning? Tänkte ta ett test på måndag igen då jag väntar mens en kan inte vänta så länge, tänkte ta de imorgon istället men känns tom långt att vänta tills dess. Ska testa med ett billigare test ikväll tror jag, vad tycker ni?
Tycker det ser positivt ut. Dock svårt att se färgen på strecket.
Jag ska ha ÄL enligt app den 1/5
Fick missfall för en vecka sen. Tagit gravtest för någon dag sen som var helt blankt. Tog detta ÄL test nu, tror ni inte att min ÄL kommer komma tidigare??? Första gången jag använder sånna test så svårt att avgöra själv.
ngen
Hej! Ni som tagit test, jag är så nyfiken. Redan testat en gång men visades inget. Imorgon är det äl + 10 och bim - 4. Tror ni man kan testa, har ni sett så tidigt? Eller ska man vänta? Vill veta nuuuu. Vilket test rekomenderar ni? :)
Tog ett nytt nu (kan inte låta bli)
Tack så mkt för alla svar. Men fick nog missfall nu då jag blöder ganska kraftig + stark mensvärk med knivstarka toppar ????????????och symptom som är borta.men kommer försöka direkt igen då blödningen slutat, så ser framemot det.
Måste bara visa, la upp ett test i lördags (cb early) på Bim -5 med ett i princip obefintlig streck, jag såg jättesvagt men mannen såg inget. Tog ett nytt test idag på Bim -3 och javisst va det positivt. Har kännt mig gravid i en vecka så visste redan innan jag tog testet idag vad det skulle visa. Nu hoppas vi bara att allt går bra ?
Måste bara visa, la upp ett test i lördags (cb early) på Bim -5 med ett i princip obefintlig streck, jag såg jättesvagt men mannen såg inget. Tog ett nytt test idag på Bim -3 och javisst va det positivt. Har kännt mig gravid i en vecka så visste redan innan jag tog testet idag vad det skulle visa. Nu hoppas vi bara att allt går bra ?