• corran

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Maria Therese skrev 2016-06-27 09:27:04 följande:

Hej. Fått streck på billiga tester o tog digital o morse. Negativt! Gjorde det man inte ska o plockade i sär. Betyder det här något eller inte? Försökt söka över hela internet

Tycärr säger det ingenting.. har själv tagit isär sånna test några gånger. Är alltid 3 streck. 2 på ena och 1 på andra. Det ör styrkornas komibantiok på strecken som avgör om det står inte geavid, 1-2, 2-3 o 3+
  • corran
    Maria Therese skrev 2016-06-27 10:13:53 följande:

Nykär15 jag väntar hem några som jag beställde på nätet. De kommer idag tror jag o testar direkt då.

Detta är det med plus eller minus o har bara en sticka i

Såg det nu att det inre va med veckoindikator. Dä har jag inga erfarenheter.

Hoppas på plus idag då när testen kommer :)
  • corran
    mankanjualltidhoppas skrev 2016-06-27 14:15:56 följande:

Man är sin egen värsta fiende medan det är så lätt att lugna andra och säga att allt ordnar sig. Men nu är jag lite orolig. Har testat massa dagar i rad nu och det är ju positivt, så mycket är jag med på, men är ökningen okej för att man ska tro att det är en graviditet som fortlöper? Tycker det stannat av. Vill ha strecket lika starkt som kontrollstrecket! Borde va förbi bim nu men sist jag var gravid flyttades jag en vecka så jag vet att det kan variera. Någon som har erfarenhet av svaga tester? Ökning? Kvalificerad gissning om vad som pågår? Tacksam för input.

Fin och helt normal stegring skullr jag säga :) Grattis!
  • corran
    BebisMaj2014 skrev 2016-06-28 18:53:46 följande:

Hej har bim imorgon och jag blir helt tokig.

Gjorde ett test igår kväll efter jag hållt mig i 2 timmar , totalt blankt. Tänkte att det inte blivit något.

Men har sjukt mycket symtom som jag haft när jag varit gravid tidigare.

Testade idag igen och får detta ?? Fattar inget , de syns tydligare i verkligheten. Spökstreck eller är jag gravid ?

Ser tyvärr inget, kanske kanske något diffust men kan vara en skugga av remsan som ska ge plus. Kanske äl va senare än du trott iom alla symptom du har och det är för tidigt att testa?

Håller tummarna för ett fint plus om några dagar :) 
  • corran
    Längtar88 skrev 2016-06-28 17:40:12 följande:

Kalla mig knäpp men.... ser ni???? Bara sista jag ändrat ljuset. Går inte ta bra bilder med den här kameran!!! (Svarta prickarna förstör fokuset)

På första bilden kan jag ana något men ser grått ut, hoppas om någon dag att det blir ett tydligare streck!
  • corran
    ensamärstark skrev 2016-06-28 21:47:09 följande:

BIM imorgon...

Tog ett test förut på eftermiddagen..

Känns som mensen är på väg. Är detta bara en skugga /spökstreck tror ni?

Skulle kunna va början på plus, håller tummarna!
  • corran
    Mintursnart skrev 2016-06-29 11:56:46 följande:

Det är nog bara så att mina test alltid blir starkast mitt på dagen, oavsett hur länge sen det var sen jag kissade. Nu känner jag mig trygg i att det faktiskt är ett streck där och ska göra digitalt om några dagar! Vad tror ni, ska jag vänta två dagar?

Ja vänta 2 dagar :) grattis
  • corran
    Jordgubbarmeglass skrev 2016-06-30 16:24:02 följande:

Är så skraj. Mensvärk från och till.. Har dock haft det sen jag plussade. Men ändå så har jag svårt att släppa det. Vad är normalt och inte egentligen.

Det är väldigt normalt att ha mensvärk till och från. Genom hela graviditeten bruksr man känna av det mer eller mindre u omgångar :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester