• LitenEmma91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Edd, det här är andra efter ett mf i oktober, så sammanlagt 4 gånger bara:) Ni då?

• LitenEmma91

Var tvungen att ta ena cb:t nu på kvällen, det kom upp ett ytterst svagt + efter 10 sek, både jag och sambon såg det, i morrn när jag hållt mig lite mer än en timme blir det nog starkareSolig

• LitenEmma91
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 21:44:48 följande:
    Orkar inte skriva mer nu men kommer fortsätta läsa. Det här kom från ingenstans, vilken chock....ska aldrig mer testa innan BIM då hade jag trott att detta var mens. Lycka till alla fina...
    Vad trist!Gråter
  • LitenEmma91
    Meja JP skrev 2011-12-25 22:54:41 följande:

här är mitt kvällstest,nån som ser ngt?
    Tyvärr inte:/
  • LitenEmma91
    Meja JP skrev 2011-12-25 22:56:05 följande:
    Jo,det nedersta är från igår,ser ni nån skillnad?
    Jag ser tyvärr ingen skillnad
  • LitenEmma91
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 23:11:12 följande:
    Så otroligt glad att ni finns här tjejer. Så svårt att prata med vännerna som inte vet "ännu" utan bara vet att vi har sagt att bebis är välkommen.
    Återigen tusen tack...

Känns helt tomt nu och vet inte hur jag ska tänka men bebis kommer så är det bara.
    Jag vet hur du känner dej på ett ungefär, gick igenom samma sak i Oktober:/
  • LitenEmma91
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 23:28:31 följande:
    Tack LitenEmma... Ja och vi ser ju hur bra det kan gå efteråt
    Precis!Glad
    Det kommer gå vägen för er också!
  • LitenEmma91

Meja, nu ser jag nått svagt, i övermorgon slipper du nog redigera

• LitenEmma91

Sambon gömde mitt andra cb :/ Längtar tills i morrn, har nog aldrig längtat så mycket efter att få kissa :P Vi har bestämt att vi berättar på nyårsafton

• LitenEmma91

Gojira, ser tyvärr negativt ut men det måste inte vara kört för det

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester