• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • kotte1
    finskaflikkan skrev 2011-10-03 18:40:09 följande:
    Ser positivt ut!
    Tack Glad
  • HeidiiD
    Knasten83 skrev 2011-10-03 18:26:21 följande:
    massa grattis!!!!!!!!! Vilket försök?
    Jadu, massor under ett års tid! Sedan mitt missfall! 

Tuusen tack :):) 
  • slemtorsk i din bralla

KOtte... jag tycker tyvärr det ser ut som ett spökstreck.. men jag har ju följt dig och hoppas hopppas hoppas att det inte är så..

Jag har fått likadana med den typen av test..lite mörkare (hoppas det är klarrosa i verkligheten)

• HeidiiD
    HelenFr skrev 2011-10-03 18:30:08 följande:
    HeidiiD: stort grattis!!! Lycka till med liten
    Tacktack =) 
  • Knasten83
    HeidiiD skrev 2011-10-03 18:43:59 följande:
    Jadu, massor under ett års tid! Sedan mitt missfall! 

Tuusen tack :):) 
    ännu roligare när det är så efterlängtat!!! Vet hur det känns!! Massa lycka till!
  • veronica78

Kotte1; jag vågar mig på ett GRATTIS!!

• kotte1
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-03 18:44:48 följande:
    KOtte... jag tycker tyvärr det ser ut som ett spökstreck.. men jag har ju följt dig och hoppas hopppas hoppas att det inte är så..

Jag har fått likadana med den typen av test..lite mörkare (hoppas det är klarrosa i verkligheten)
    ja det är faktiskt det.. ja jag hoppas att det är pos.. lite jobbigt för psyket att hoppas
    och så är eller blir det inget av det.. det är inte kul.. men hoppet är det sista som överger en..
  • kotte1
    veronica78 skrev 2011-10-03 18:47:43 följande:
    Kotte1; jag vågar mig på ett GRATTIS!!
    Tack Glad
  • Stinis83

Kotte, var den första bilden inte redigerad? Jag ser ju ett streck, men är det redigerat så vågar jag inte ropa grattis, men en viskning kanske duger? ;)

Heidii, vad roligt - grattis! Är det första barnet?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester