• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • EmmaW84

Nå, vad tror ni? Översta bilden är från i förrgår och nedersta är från idag. Har dock blandat ihop testen lite och kan inte säga vilket som är taget när... Men cb är taget i förrgår i alla fall. Har tagit fler men de blir så otydliga på bild.
  • Miss826

Någon som kan analysera mina test bim - 5 

• EmmaW84
    EmmaW84 skrev 2011-10-03 09:47:34 följande:

Nå, vad tror ni? Översta bilden är från i förrgår och nedersta är från idag. Har dock blandat ihop testen lite och kan inte säga vilket som är taget när... Men cb är taget i förrgår i alla fall. Har tagit fler men de blir så otydliga på bild.
    Har inte BIM förrän på fredag så det är nog inte så konstigt att det inte blir starkare i alla fall...
  • Miss826

Jag ser positiva streck, tror du är gravid :)
  • EmmaW84
    Miss826 skrev 2011-10-03 09:50:16 följande:
    Någon som kan analysera mina test bim - 5 

Jag ser något svagt på det översta :)
  • EmmaW84
    Miss826 skrev 2011-10-03 09:51:16 följande:
    Jag ser positiva streck, tror du är gravid :)

Åh, hoppas! I så fall blir det första försöket med nr 2, dottern (snart 7 mån) tog över ett år! Men som sagt, BIM på fredag, jag kanske ska avvakta och tagga ner lite på testandet :)
  • HelenFr

Skulle säga att du utan tvekan är gravid :) De är ju supertydliga... Grattis!!!
  • popcornplaya

Hej, har en liten fråga till er testexperter.

Använde en sån sticka från testlagret för första gången idag och då blev det ett vitt streck där det ska bli ett rosa när man är gravid. Jag tolkar verkligen inte detta som positivt och är bara på ÄL+6 idag så det är vääääldigt tidigt men jag undrar om det är vanligt att det blir vita streck?

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • EmmaW84
    HelenFr skrev 2011-10-03 10:17:20 följande:

Skulle säga att du utan tvekan är gravid :) De är ju supertydliga... Grattis!!!

Åh, håller tummarna jättehårt nu! Jag tycker själv också att de är ganska tydliga (kan väl inte bli spökstreck på så många?) men man vågar ju knappt tro att det är sant. Tog som sagt mer än ett år att bli med dottern och detta är första försöket med nr 2. Så olika det kan vara =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester