Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mitt var väldigt svagt på bim, knappt så det syntes. Men strecket ökade snabbt sen.
När kan man börja testa med gravtest? Hade mens den 8 okt och fullt utslag på äl test den 22 okt.. Tänkte testa med cb denna gång!
10 dgr ska det stå såklart
Fliker in med en sista bild (förlåt för bildbomb men vill mer än gärna ha era bra åsikter). Taget på kvällsurin igårkväll. 4 dagar innan BIM. Så vad tror ni?
Hej hej!
Bara läst de första och sista 30 sidorna ännu men ska fortsätta så snart jag har tid. Tänkte att jag provar fråga er som säker sett fler test än mig om jag ser i syne, spökstreck eller ej, har använt samma tester från billiga-tester.se under kanske 4 månader och har tidigare inte sett tillstymmelsen till nåt streck på gravstickorna och ÄL-testen har fungerat jättebra nåväl här är min bild:
Tack på förhand!
[quote=74258906][quote-nick]MagicQueen skrev 2014-10-30 14:24:04 följande:[/quote-nick]
Det ser positivt ut ja hur länge till bim?
[/
Glömde såklart skriva det att jag har BIM på lördag ???? vi har försökt några månader så man vågar kanske inte riktigt hoppas ännu ???? är otroligt sugen att testa imorgonbitti igen, detta var vid andra morgonpinken så jag vill ju gärna såklart att det är ännu starkare imorgon! Om jag inte kan hålla mig återkommer jag med ny bild imorgon ????
Tycker det är då konstigt att jag inte blev gravid nu. Hade sex dag 18,19 och hade äl (enligt app) dag 20. Och båda de gångerna låg jag kvar en lång stund i sängen. Vad ska jag göra gör att det ska ta sig?? Har provat bidrottninggele men det hjälpte inte heller
Det här tog jag nu på em strecket syns ännu bättre på riktigt. Börjar funderar på om det var så att jag kanske hade en genombrottsblödning förut. Ska ta ett nytt imorgonbittit.
En bättre bild..
Tror ni detta är positivt?:) Är inte ens morgonurin,taget nu ikväll äl+8
Gjorde ett test för en stund sen som visade ett svaagt streck.. Är dock torkat nu men det är samma svaga streck. Bim+1 idag. Vad tror ni? Ser ni?
Ser nån något? Kan nån trixa?
Någon som ser?
Någon ?