• JennyOhlsson

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Squeezy skrev 2011-12-06 14:47:05 följande:
    Syns ju mycket bättre än de där känsliga testerna. :)
    ska köpa ett CB digital så man får svaret skrivet

tycker det borde vara starkare ändå..
    men men
  • JennyOhlsson
    kanske 4a skrev 2011-12-06 14:52:10 följande:
    Jag tycker det är jättesvårt att uttala sig, vi är ju så olika. Hade det varit mina test på BIM+4 hade jag varit orolig men jag testar alltid positivt tidigt, flera dagar före BIM. Och de två gånger jag inte gjort det har jag haft utomkveds. Men det betyder ju inte att det är så för dig. Kommer inte ihåg om du varit gravid förut och hur det i så fall var då? Vilken dag tog du första testet? Jag har inte läst här på flera dagar så jag hänger inte med riktigt. Hur som helst är ju testet du tog nu tydligare än de andra, så jag håller tummarna! Det finns ju inte så mycket att göra än att vänta och hoppas på det bästa. Hoppas jag inte gör dig orolig nu men jag vill inte heller ge dig falska förhoppningar.

kram!  
    jo jag har 3 barn sen innan...
    testat tidigt med dom men med morgon urinen dock...
    det har varit svagt efter BIM när jag testat på eftermiddagen/kvällen...

testade positivt i torsdag med test som mäter 10mlu...
    har testat positiv varje dag sen dess, en aning starkare varje dag men
    inte så bländande starka...

får se vad CB-digital säger i morgon bitti...
  • JennyOhlsson
    kanske 4a skrev 2011-12-06 15:06:54 följande:
    Ja att det är ett plus är det väl ingen tvekan om. Men om det blivit lite starkare varje dag så lovar det ju gott. Smart drag att ta ett digital tycker jag. Jag håller som sagt tummarna!
    ja lite starkare har det ju blivit men inte så att man har jublat precis men sen har jag ju bara testat med dom tidiga testen 10mlu o dom ska ju inte visa så starkt sägs det...

gubben skulle fixa ett nytt test ikväll så jag hoppas han gör det med...

kanske testar i morgon annars blir det inte försen på lördag när mannen med är hemma och ser
  • JennyOhlsson
    1979sandy skrev 2011-12-06 15:51:17 följande:

Älskar denna tråd!
    Och nu har jag fått spatt hemma, är på bim -4. Gjorde 3e inseminationen för förra söndagen... Har ont i huivudet som aldrig förr och ett visst illamående. Gjorde två clearblue idag.. vad tror ni?? :)
    De uppbrutna är från första, det "hela" från det senaste... *man är ju dum i huvet* ..:) 

ser ngt på den nedersta bilden...
    det hela så att säga...
  • JennyOhlsson
    sweasmamma skrev 2011-12-06 16:09:34 följande:
    fattar du nu =) ??? 
    haha...
    ja kanske

måste testa med CB-digital också...

sen KANSKE jag fattar
  • JennyOhlsson
    alexander2011 skrev 2011-12-06 16:39:15 följande:
    grattis :) vad skönt att dy fick en stöttande bm. ibland kan de allt vara väldigt kalla tycker jag :) stort kram
    tack kram
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester