Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror ni om dessa bilder? Ett enkelt filter på den första, originalet på andra.
Vad tror ni om dessa bilder? Ett enkelt filter på den första, originalet på andra.
Testet igår med CB visade positivt.
Idag testade ja med RFSU som visar negativt? Va tror ni?
Jag testade med ett sånt grönt i typ vecka 8 och trodde det skulle vara starkare än teststrecket men nä var typ hälften så svagt, så blev orolig. Idag är killen som visade det svaga strecket 2månader, så dom blir nog inte starkare än sådär!
Hej!
Är det någon som ser något?
Kvällsurin bim-5
Tror ja börjar bli galen. Är de nån som ser något??
Kan man få falska positiva med clearblue early? Det var svagt positivt igår och idag sågs det inte mycket till streck :/
Är det nedersta ett svagt plus? Bim-4
Det är jätte svårt att jämnföra test från dag till dag. Det dubblas ju faktiskt bara varannan till vartredje dag så skulle jag vara du skulle jag vänta iaf tre dagar mellan testen innan jag dragit någon slutsats. Sen så behöver inte testen bli mycket starkare heller, det är ju trots allt billiga tester..
Men du, titta där! Jätte fin öknining ju . Vilken vecka är du i nu?
Tidigt ute. Äl +9. Väldigt tidigtt ute. Men har haft grymt ont i brösten o bröstvårtorna, samt stickningar i tjejmagen i ett par dagar.
Dom är negativa va?