• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer tänkte höra med er om någon fick finnar innan ni plusade ? ÖVer natten så fick. jag typ 8-9 st stora finnar runt munnen inte alls trevligt när man står i butik känner sig inte alls fräsch :(

• lillabambi
    lilaemma skrev 2011-11-11 09:28:21 följande:
    Tog ett nytt test idag. Ett starkare streck, men på helt fel ställe. ;) Testlagret kan också spöka.. ;) Fast bara om man verkligen verkligen försöker hitta nått.. ;)
    Haha du är så himla rolig, så himla glad bara du får nått alls på testet vare sig det är positivt eller vad som ;) {#emotions_dlg.flower} 
  • lillabambi
    emma0303 skrev 2011-11-11 09:49:52 följande:
    Väldigt svagt plus skulle de ju stå!! Så efter jag gjort de i måndags fick jag gravid 2-3 :) Happy!! Lycka till alla där ute!! Kram
    Grattis :)
  • lillabambi

Tänkte höra med er kunniga här, bim hade jag den 13 nov och visst dök mensen upp eller vad det nu var blödde till och från och liiiite i morse men sen har mensen varit som bortblåst.... undrar nu tjänar det nått till att jag testar mig iallafalleller var detta mensen och det är kört? vad tror ni?

• lillabambi

Ni kunniga brudar kan ni hjälpa mig har 30 dagars cykel äl den 29 enligt fl när ska jag börja äl testa?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester