lilaemma skrev 2011-10-03 20:38:11 följande:
Tror inte det är halten HCG får samma sak på babytimes "normalkänsliga"... tror faktiskt inte jag får så på de känsliga...
Har i alla fall försökt att få nån sorts undersökning gjord, men de verkar inte så peppade på det... Har haft konstant mensvärk sen i hm.. juni/juli eller nått sånt... men ingen mens (ammar fortfarande så det är inte konstigt i sig...). Lyckades tjata mig till en gynundersökning för typ två veckor sedan, men det gjorde mig inte direkt lugnare... (så om ni har läst min anonyma tråd så har jag outat mig nu... ;) )
jag har inte läst något i någon anonym tråd så jag har inte en aning
Men om du får streck på de testen så har du ju antingen någon slags hormonrubbning eller så har du fått en hel hög med deffekta tester, för som sagt jag har inte fått några sånna streck på samma typ av tester. Pratade med en kompis som använder dem också och inte heller hon har fått streck efter utgången tid (eller spökstreck)
Men om du har ont i magen så sök akut till kvinnokliniken...överdriv lite
Då brukar man få komma fram, nu vet jag inte var du bor men jag vet en SUVERÄN gynekolog i Göteborg.. han kan upplevas som lite väl hafsig för han jobbar snabt som attan men han är otroligt pålitlig och effektiv och lyssnar på sina patienter, så bor du i närheten (själv bor jag 8 mil från Göteborg men går fortfarande hos honom- gjorde även det då jag bodde 15 mil från Götet)