Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Förstår inte hur jag svarar er personligen men stort tack för hjälpen evve88 och lilaemma!! :) Wow!
Förstår inte hur jag svarar er personligen men stort tack för hjälpen evve88 och lilaemma!! :) Wow!
Vad säger ni?
Är Bim -4 men har känt att något konstigt med kroppen.
Är det för tidigt tror ni?
Äl-test!
Är detta positivt? Avläst efter 3 minuter. Fruktansvärt ont i magen!
Alltså det känns som mensvärk ungefär, lite mer ont än ett "vanligt" molande. Jag känner av när jag har ägglossning i vanliga fall men har en dotter på 5 månader som jag helammar. Har haft molande värk hur länge som helst men idag gjorde det ondare så jag tog ett äl-test! Hoppas på att kunna bli gravid trots amning, dottern sover hela nätterna så då ammar jag inte på nästan 8 timmar och annars börjar hon äta lite mer glesare. Hoppas på att kroppen börjar sätta igång
Tog ett nytt test som visar såhär, ser mest ut som ett Spökstreck. Inget denna månad heller. Den eviga väntan Åhh
Tycker du? :) jag trodde jag var den enda som såg det supersvaga strecket
testat i måndags
testat i tisdags
testat idag fredag
Någon som varit med om detta? Känner inget hopp om ev graviditet efter detta test. Ska till kvinnokliniken på måndag och kolla med vul men tror inte de är något som växer i magen. =(
Det är inte testat med morgonurin
Det är inte testat med morgonurin
.
Fast jag har alltid fått svagare på alla test med morgonurin inkl digital.
Måste höra hur det gått för dig med ditt plus?
Har inte hängt med i inläggen men minns dig då vi plussa nästan samtidigt.
Mitt plus varade tyvärr inte i så många dagar...
Hej!
Nu är de min tur att få fråga vad ni tror? ????