Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Inom 10 min såg det ut så här
Inom 10 min såg det ut så här
Jag trodde med att du va MammaHilma för de stod så när du skrev förut då variera dina svar med de 2 nicken
Blöder som Vanligt så ännu ett mf antar jag fast testet blivit starkare ;-( nedersta av de tre är från idag likaså de två enskilda bilderna
Tack snälla! Hade bim på söndagen. Har inte blödigt alls lika mycket som jag brukar vid mens eller mf så jag fortsätter hoppas tills testen isf blir svagare. Fortsätter det bli plus så ringer jag min bm nästa gång.
Fick mens 5 dagar tidigare o den tog slut idag äntligen :) så kör på med bidrottninggele fram till de tar slut. Bliir de inget väntar vi på ivf. Vi fick hem brev att vi står i kö på karolinska :)
Nu har jag fått tag på ett 2-pack CB+ tester. Var sååå kissnödig och kunde inte vänta, men har kissat minst 5 gånger de senaste 2 timmar så Uriner va inte så koncentrerat. Har ett kvar som jag tänkte ta i över morgon om jag kan hålla mig... Sträcket kom efter ca 30 sekunder ..
Kameran vill ibte fånga men såg ett plus på en gång även mannen, "den där mitten strecken mena du? Ja men det ser jag fast den e svag" japp.. Svag e den men enligt CB manual så är de blankt om de är negativt. Erfarenheter med cb? Skulle köpt känsligare med de va det som fanns..
Ska man inte testa på morgonen? Det trodde jag
[quote=76359773][quote-nick]Trollmamma_2016 skrev 2016-02-20 20:53:18 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser tyvärr inget! Men vilken dag är du på?
Nu är det på riktigt. Det är någon där. Lilla Liten. :) <3
Hej tjejer,
Jag är 26 år och försöker bli gravid med första barnet. Jag är ganska regelbunden på 27-29 dagar. Jag är idag på dag 30 och har testat med testlagrets sticka. Känner mig förvirrad av resultatet. Bilden är tagen direkt efter 5 min. Vågar man hoppas??