• mamma Linder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten jag fick skapligt starkt på äl Stickan på onsdagen men aldrig glad gubbe på det digitala. Vi hade sex tisdag och fredag den veckan och det tog sig

• mamma Linder
    Gummsan skrev 2012-02-02 11:50:28 följande:
    NEJ!!!!!!!!!! Blöder du mycket?
    Nä det kommer lite brunt bara, men så hade jag sist jag var gravid och det blev ett Ma . det är väl förtidigt för att göra vul tror jag bara är i v 4-5?
  • mamma Linder

Nu har jag ringt gyn och fått en tid om två veckor då är jag någonstanns mellan v 6 och 7, hon vill att jag skulle komma nästa vecka men jag sa att jag vill vänta ett tag så man är säker på att se något.
    Inget mer brunt, blir bara lite på pappret när man "stoppar" in det i håletFörvånad sorry snusk

• mamma Linder

nä inget blod utan bara lite brunt på pappret, men så var det sist när jag fick ma, bara lite brunt och sen på vul i v 6 så var det inget hjärta, tillbaka 2 veckor senare och då hade det skrumpnat.

• mamma Linder

Grattis together! Men om det stod 2-3 och du har bim nu någongång så låter det som du hade äl mycket tidigare. Jag tog mitt digitala på bim-1 och fick 1-2 på det.

Funderar på att ta ett digitalt till för att se om det säger mer nu, för om det gör det så kan det väl inte vara ett Ma?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester