• LillaPluppen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kickioh skrev 2011-11-27 14:39:51 följande:
    Håller tummarna här också!! :)

Ser fortfarande inget streck på mina test. Och inatt vaknade jag av nånting som kändes som ett hugg i vänstra äggstocken (eller däromkring i alla fall).
    Sedan fick jag samma hugg och stickningar fast i hela nedre delen av magen för nån timme sen, dock fortfarande mest på vänster sida.

Jag brukar ha ganska kraftig mensvärk när jag inte äter p-piller men detta känns inte alls som det. Men ONT gör det! Hade även typ "mensvärk" för ett par dagar sedan som sen försvann dagen efter. Tycker inte att det borde vara ägglossning när jag har BIM 29/11. Om den inte är jätte jättesen.

Någon som vart med om liknande?
    kan du ha haft nån veckas sen ägglossning och att ett befruktat ägg kanske fäste nu?=) man kan ju alltid hoppas på det iaf=)
  • LillaPluppen
    mammaaug skrev 2011-11-28 19:36:05 följande:

Är detta ett positivt gravtest eller mina ögon spelar mig ett spratt
    positivt!=) grattis!
  • LillaPluppen

har testat ikväll på ÄL+8, typiskt att man inte kan hålla sig längre. Inge en skymt av ett extra streck, inte ens när man lös igenom det.

Känns ju spontant som det inte har tagit sig denna gången men hoppas gör man ju iaf, nästa test blir BIM-1, på söndag alltså!

• LillaPluppen
    FruJJ skrev 2011-11-29 21:24:09 följande:
    Nu tänkte även jag hoppa in i den här tråden
    Är på BIM+3 (tror jag) och har hela tiden testat negativt.
    Idag när jag tog ett test så dök ett extreeeeemt svagt streck upp. Vad tror ni? Är det ett streck där eller vad är det för fel på mig??   

det är verkligen ett streck där!=) grattis!
  • LillaPluppen
    Emlan3 skrev 2011-11-30 09:30:59 följande:
    Understa testet taget i måndags på ÄL+ 10. Översta testet taget idag på Äl+ 12. Bara jag som ser ett plus? Ska testa igen på fredag och hoppas det syns starkare då.

syns strecket fortfarande efter att testet torkat? I så fall grattis!

Annars så tycker jag det ser ut som ett sk "vandrande" streck eftersom det faktiskt är snett just där...
  • LillaPluppen
    JennyOhlsson skrev 2011-12-01 12:48:04 följande:
    tog ett test till precis..

syns ju jättetydligt och det är inte ens morgonurin....

börjar fatta nu att jag är med barn...   haha
    va bra!=) och va skönt att det syns tydligt nu!
  • LillaPluppen
    Emlan3 skrev 2011-12-01 21:34:28 följande:
    Kunde inte vänta tills i morrn med att testa igen. Så här är min stegring underst taget i måndags på ÄL+10. Mitten ÄL+12 och överst idag ÄL+13. Nu börjar jag nästan fatta att jag är gravid:) Eller vad säger ni tjejer?

Grattis!!=) på ÄL+10, syns det nåt på stickan då eller är det neg?
  • LillaPluppen
    miiis skrev 2011-12-01 22:09:20 följande:
    Ser ni det super svaga strecket eller har jag stirrat mig blind?

ser oxå ett svagt streck=) ser dock inte om det är färgat eller inte
  • LillaPluppen
    Kickioh skrev 2011-12-02 07:07:38 följande:
    God morgon brudar! Här kommer morgonens test :)
    För första gången så kom det fram ett svagt streck på en gång istället för att jag behövde stå och vrida och vända efter att tiden gått ut!

Vad tror ni? Törs jag börja fira snart?? :)

härligt! nu behöver jag inte ens vinkla skärmen för att se strecket!=) bara fotsätta testa och se att det blir starkare!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester